جایگزین مسیر

گری نویل:منچستر یونایتد در خط هافبک کند است

by | مهر , ۲۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –گری نویل بازیکن اسبق شیاطین سرخ و مربی حال حاضر انگلیس معتقد است منچستر یونایتد در خط هافبک نیاز به چند بازیکن دارد و این را در آخرین حضور سر الکس هم مشاهده شد.

.

.

.

.

.

.

.

به عقیده گری نویل مربی انگلستان منچستر یونایتد باید برای تقویت خط هافبک خود به دنبال خرید خوب باید تا مشکلات در خط هافبک را حل کنند و مشکلی نداشته باشند.

امسال دیوید مویس در اولین حضور کاریش در یونایتد شروع ضعیفی داشته است و در 2 دیدار بزرگ خود به لیورول و منچستر سیتی باخته است و یونایتد باید هر چه زودتر در خط هافبک بازیکن مورد علاقه خود را خریداری کند.

گری نویل نیز می گوید باشگاه سابق خود دچار مشکلاتی در خط هافبک خود شده است و در دوران سر الکس هافبکهایی خوبی را در ترکیب داشت ولی الان خط هافبک یونایتد دچار مشکلاتی شده است و مویس باید آنها را حل کند.

نویل به خبرنگاران گفت:” دیوید مویس  هنوز وقت کافی برای پیدا کردن بازیکن مورد نیاز خود وقت دارد تا مشکلات  تیم تا حدودی حل شود”و به عقیده نویل یونایتد در خط هافبک خیلی کند و آهسته است و یونایتد باید به دنبال یک هافبک سریع و خوب باشد.

330200_heroa

یونایتد تیمی است که همیشه در حال حمله کردن است و هافبک خلاق  در تیم وجود ندارد در تیم که مهاجمان جلو را تغزیه کند و مهاجمان باید برای خود موقعیت سازی کنند و از همین رو یونایتد برای حل این مشکل باید هافبک مورد نظر خود را خریداری کند.

و یونایتد در خط فوروارد بسیار قوی است و این را در 20 دقیقه ابتدایی بازی برابر ساوتهمتون نشان دادند و فرصت های بسیاری را در این بازی از دست دادند که از روی غفلت ساوتهمتون به گل تساوی رسید.

گری نویل در صحبتهایی اشاره به این کرد که من هیچ شکی ندارم که مویس در یونایتد موفق خواهد بود ولی مویس باید این نتایج دردناک را باور کند و ازآنها درس بگیرد و به زودی به نتایج خوب خود دست پیدا کند.

منچستر یونایتد در تابستان به دنبال تیاگو آلکانترا و سسک فابرگاس بودند و در هردو آنها شکست خوردند و در نتیجه مروان فلینی را از اورتون خریداری کردند.

 

 

۰ Comments