جایگزین مسیر

گری نویل:یونایتد باید رونالدو را برگرداند

by | فروردین , ۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد.گری نویل دفاع راست سابق شیاطین سرخ و همچنین دستیار روی هاجسون در تیم ملی بریتانیا می گوید منچستریونایتد باید تلاش کند و کریس رونالدو سوپر استار رئال مادرید را به الدترافورد بازگرداند.

در سوالی که از گری نویل در توییتر پرسیده شد که یونایتد برای خرید چه کسی باید تلاش کند و آن را به خدمت گیرد گری نویل پاسخ داد:“کریستیانو رونالدو”

قبل از این که رونالدو با قیمت 80 میلیون پوند از یونایتد به رئال مادرید منتقل شود به مدت 6 سال با گری نویل در الدترافورد هم بازی بود.

بازیکن جناح چپ رئال مادرید در حال حاضر کنار لیونل مسی بهترین بازیکن نسل حاضر است و در فصل 2013 به عنوان برترین بازیکن سال جهان انتخاب شد و توپ طلا را همانند سال 2008 که با پیراهن یونایتد آن را گرفته بود دوباره دریافت کرد.

گری نویل هم نیز مانند دیگر طرفداران یونایتد دوست دارد رونالدو به تیمی باز گردد که در آن به این سطح رسید.

رونالدو که در سال یکی از عوامل اصلی قهرمانی منچستریونایتد در سال 2008 بود در 292 بازی برای یونایتد 118 گل به ثمر رساند.

از زمانی که رونالدو به برنابئو رفته است به بازیکنی با تجربه تر و برجسته تر تبدیل شده است.

او در 237 بازی با لباس رئال 243 گل به ثمر رسانده است و عامل اصلی صعود تیم ملی پرتغال به جام جهانی 2014 بود است.

با این حال با توجه به تمدید قرار داد رونالدو در ماه سپتامبر به مدت 5 سال با رئال مادرید طرفداران یونایتد و گری نویل باید برای بازگشت او تا سال 2018 صبر کنند.

او در سال 2018 سی و سه ساله ساله خواهد بود و ممکن است برای یونایتد موسن باشد ولی برای طرفداران یونایتد بازگشت CR7 بسیار رویایی خواهد بود.

 

 

۰ Comments