جایگزین مسیر

گری نویل می گوید منچستر یونایتد به بیش از خرید جیدون سانچو نیاز دارد

by | شهریور , ۲۹ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-جیدون سانچو همچنان در رادار منچستر یونایتد است اما پنجره نقل و انتقالات در تاریخ ۵ اکتبر بسته خواهد شد و دورتمند نیز به سختی به دنبال حفظ این بازیکن است.

گری نویل معتقد است که بازی منچستر یونایتد در نیمه اول مقابل کریستال پالاس نشان از این دارد که آنها در تابستان باید جیدون سانچو را جذب کنند اما پس از اتمام بازی او ادعا کرده که باشگاه قدیمی اش زمانی به افتخارات دست پیدا می کند که دفاع خود را ترمیم کرده و مدافع به خدمت بگیرد.

نویل در یادداشت خود در اسکای اسپورتس در مورد این بازی گفت:

در برنامه ی Monday Night Football به بازیکنان منچستر یونایتد پرداختیم و گل ها و پاس گل هایی که این سه بازیکن یعنی مارسیال , راشفورد و گرینوود در فصل گذشته داشته اند و عملکرد خوبی نیز داشتند.هماهنگ شدن آنها برای یونایتد بسیار مهم است.آنها به یک مهاجم چهارم نیاز دارند آنها بیشتر تابستان را به دنبال خرید سانچو بوده اند و نمی توانند در زمین آن کارایی را داشته باشند این در نیمه اول ثابت شد.

با این حال بعد از یک بعد از ظهر بد برای ویکتور لیندلوف در بازی اکنون نویل تمرکز خود را روی دفاع و ترمیم آن در یونایتد گذاشته است.

وی پس از سوت پایان بازی به صحبت پرداخت و گفت:

شما در مورد جیدون سانچو و هر چیزی که می خواهید به صحبت بپردازید اما آنها تا زمانی که یک مدافع دونده را جذب نکنند و در دفاع یک در برابر یک خوب نباشد نمی توانند برای قهرمانی در لیگ کاری انجام دهند.آنها با این خط دفاعی نمی توانند در لیگ به موفقیت دست پیدا کنند.

۰ Comments