جایگزین مسیر

گزارش تصویری | ارزش بازیکنان منچستریونایتد

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۲

سایت منچستر اوینینگ نیوز از کاربران خود خواسته است تا ارزش هر کدام از بازیکنان منچستریونایتد را تخمین بزند. اکنون ما میانگین قیمتی که شما کاربران برای هر یک از بازیکنان اعلام کردیم را با ارزش همان بازیکنان در بازار نقل و انتقالات مقایسه کرده ایم.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – چندی قبل این سایت از کاربران خود خواسته است تا ارزش هر یک از بازیکنان منچستریونایتد را اعلام کنند.

ما نیز مبلغ اولیه ای که باشگاه برای خرید این بازیکنان پرداخته است را در کنار مبلغی که شما هم اکنون برای این بازیکنان اعلام کرده اید قرار داده ایم.

تعداد حدوداد هزار پاسخ به این سوال این سایت داده شده است و اکنون مدیران سایت میانگین ارزشی که هر بازیکن بنا به دیدگاه شما دارد, را پیدا کرده اند.

علی رغم برخی نتایج جالبی که می توان از این نظرسنجی گرفت نکته جالب توجه ارزش اشلی یانگ و عدنان یانوزای می باشد که به عقید کارشناسان این سایت, درست می باشد.

ارزش بازیکنانی همانند ریو فردیناند بسیار پایین آمده است البته با توجه به اینکه سال های بسیار زیادی از زمانی که باشگاه برای خرید او 30 میلیون پوند داده است, می گذرد این ارزش کنونی عجیب به نظر نمی رسد, زیرا فردیناند آن سال ها در اوج دوران بازی خود قرار داشت.

اشلی یانگ, آنتونیو والنسیا و ماروان فلاینی نیز بازیکنانی هستند که به نظر باشگاه برای خرید آنها مبلغ زیادی داده است اما ارزش آنها هم اکنون کمتر از آن مبلغ قبلی می باشد.

در طرف دیگر یانوزای همه را شوکه کرده است و به عقیده کاربران, به همراه وین رونی جزء معدود بازیکنان تیم هستند که بیشتر از 30/5 میلیون پوند ارزش دارند.

همچنین باشگاه از لحاظی دیگر نیز سود کرده است, بازیکنان آکادمی همچون دنی ولبک و جانی اوانز که با مبلغی بسیار پایین به تیم آمده اند اکنون با پیشرفت در باشگاه ارزش بیشتری پیدا کرده اند.

شما می توانید در گالری تصاویر زیر ارزش هر بازیکن و میانگین رای کاربران را ببینید:

[highlight]راهنمایی: Fee=قیمت بازیکن, Value=میانگین ارزش بازیکن به عقیده کاربران[/highlight]

۰ Comments