جایگزین مسیر

گزارش تصویری از شام یونیسف در الدترافورد

by | آذر , ۱ , ۱۳۹۲

عصر روز پنجشنبه, در رویدادی خاص در الدترافورد, 200 هزار پوند از طرف باشگاه برای کمک به یونیسف به این سازمان اهدا شد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بازیکنان منچستریونایتد و افراد مشهور در 14امین شام سالانه یونیسف گرد هم آمدند تا کمک باشگاه به مبلغ 200 هزار پوند به یونیسف, بزرگترین سازمان حمایت از کودکان در جهان اهدا کنند. سال گذشته کمک یونایتد 166 هزار پوند بود.

در طول 14 سال گذشته پروژه همکاری “اتحاد(یونایتد) برای یونیسف” بیش از 3 میلیون پوند به این سازمان کمک شده است و این مبلغ بر روی زندگی بیش از 3/4 میلیون کودک در معرض خطر در سراسر جهان تاثیر گذاشته است. این همکاری, طولانی ترین همکاری بین یک سازمان ورزشی و سازمان جهانی کودکان در نوع خود می باشد که هنوز هم در جریان است.

این همکاری اخیر سه سال دیگر نیز تمدید شده است و باشگاه قول داده است تا در طول این مدت کمک خود را به بیش از 1 میلیون پوند برساند. این پول برای کمک به تغییر زندگی کودکان در معرض خطر در ویتنهام صرف خواهد شد.

دیوید مویز در این ضیافت شام گفت: بحران در فیلیپین در ماه اخیر یکی از اساسی ترین کارهای یونیسف برای کودکان در جهان است. رویدادی بی نظیر برای من, بازیکنان و مهمانان زیادی است که امشب به الدترافورد آمده اند و همه می دانیم که این مسئله را می دانیم که این مبلغ در راستای رسیدن به 1 میلیون پوند افزایش خواهد یافت.

.

در ادامه شما می توانید به تصاویری از این ضیافت شام نگاه کنید:

.

۰ Comments