جایگزین مسیر

گزارش تصویری | المپیاکوس 2-0 منچستریونایتد

by | اسفند , ۶ , ۱۳۹۲

شیاطین سرخ در بازی رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان در یونان برابر تیم المپیاکوس با دو گل آلخاندرو دومینگوئز و حوئل کمپل که هر کدام در یک نیمه به ثمر رسید, برابر این تیم تن به شکست دادند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان دیوید مویز در شرایطی بازی را آغاز کردند که بازیکنان المپیاکوس از همان دقایق نخست حملاتی بر روی دروازه یونایتد خلق می کردند, پس از گذشت چند دقیقه شیاطین سرخ مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست در نیمه اول موقعیت های خطرناکی بر روی دروازه المپیاکو خلق کند تا اینکه جیانیس مانیاتیس شوت نسبتا ضعیفی را راهی دروازه دخیا کرد, به نظر نمی رسید این شوت خطر جدی بر روی دروازه دخیا ایجاد کند اما توپ در مسیر حرکتش به سمت دروازه با دومینگوئز برخورد کرد و به سمت مخالف جهتی که دخیا شیرجه زده بود, رفت و علی رغم تلاش فراوان دخیا وارد دروازه شد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم یونانی بازی را بهتر شروع کرد و در شرایطی که کمتر از یک ساعت از بازی گذشته بود, تیم میزبان با شوت زیبایی که جوئل کمپل از پشت محوطه جریمه زد, اختلاف را دو برابر کرد. این بازیکن سابق آرسنال با فریب دادن مایکل کریک توپ را به گوشه سمت راست دروازه دخیا فرستاد. تیم میزبان موقعیت دیگری نیز داشت که میشل اولایتان آن موقعیت را ازدست داد. رابین فان پرسی نیز در دقایق پایانی فرصت بسیار خوبی داشت اما ضربه او با اختلاف زیاد از بالای دروازه روبرتو به بیرون رفت تا شیاطین سرخ نتوانند گلی در خانه حریف یونانی خود به ثمر برسانند.

[highlight]در ادامه شما می توانید به تصاویر منتخی از این دیدار نگاه کنید:[/highlight]

 

 

۰ Comments