جایگزین مسیر

گزارش تصویری | مستحکم ترین بازیکنان تاریخ یونایتد

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۲

 مدافع منچستریونایتد, نمانیا ویدیچ جمعه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل از یونایتد جدا خواهد شد. او یکی از بهترین و مستحکم ترین بازیکنان یونایتد در تاریخ این باشگاه بوده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اکنون که خبر جدایی ویدیچ در پایان فصل منتشر شده است, قصد داریم نگاهی بیاندازیم به بازیکنانی که به خاطر قدرت بدنی و جسارت و سرسختی که داشتند, نامشان برای همیشه در تاریخ بباشگاه ثبت شده است.

نمانیا ویدیچ از دسامبر سال 2005 تا به امروز با قدرت در مرکز خط دفاع شیاطین سرخ, حضوری قدرتمند داشته است و با حضور او در میدان حریفان به سختی می توانسند دروازه یونایتد را باز کنند.

این بازیکن 32 ساله در طول دوران حضور 8 ساله خود در یونایتد نشان داده است که همچون دیواری مستحکم می باشد. اما او بالاخره تصمیم گرفته است در پایان فصل از یونایتد جدا شود.

ویدیچ از فصل 2010/11 بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را گرفته است و مطمئنا یونایتد بدون حضور او نمی توانست به این تعداد جام دست یابد.

اما ویدیچ تنها بازیکن یونایتد نبوده است که به خاطر شجاعت و قدرت بدنی اش مشهور شده است, بده اند بازیکنانی که نماد استحکام و قدرت بدنی در یونایتد بودند. ما در ادامه منتخی از این بازیکنان را برایتان آماده کرده ایم. شما نیز به ما بگویید که به نظرتان مستحکم ترین بازیکن تاریخ یونایتد کدام یک از بازیکنان زیر می باشد:

 

روی کین

پل مک گراث

استیو بروس

پل اینس

پیتر اشمایکل

یاپ استام

نمانیا ویدیچ

نوبی استیلز (چپ)

 نورمن وایتساید

مارک هیوز سال 1986

وین رونی

رمی موزس سال 1983

فیل جونز

برایان رابسون سال 1984

۰ Comments