جایگزین مسیر

گزارش زیر 21 ساله ها: ساوت همپتون 1-1 یونایتد

by | آذر , ۱۳ , ۱۳۹۱

تیم زیر 21 ساله های منچستریونایتد در حالی در بازی مقابل ساوت همپتون در ورزشگاه سنت مری به تساوی 1-1 رسید که سام جانستون، پنالتی دیرهنگام لی تاداناری را مهار کرد.

در حضور حدود 1800 نفر از طرفداران ساوت همپتون، شیاطین سرخ در نیمه ی اول، تیم برتر بودند، اما با پنالتی لی عقب افتادند. فدریکو ماکدا در دقیقه ی 81 گل تساوی را به ثمر رساند. همه چیز از دست رفته به نظر می رسید، هنگامی که جسی لینگارد، درون محوطه ی جریمه، توپ را با دست، لمس کرد، اما جانستون، پنالتی را مهار کرد و با یک عکس العمل فوق العاده، قهرمان بازی لقب گرفت.

میزبان تقریباً در دقیقه ی اول بازی، می توانست پیش افتد، زمانی که لغزش رایان تونیکلیف به امانوئل مایوکا فرصت گلزنی داد، اما جانستون یک مهار مناسب داشت و حمله ی بازیکن زامبیایی را خنثی کرد. به تدریج، یونایتد، کنترل بازی را به دست گرفت، اما میزبان، فرصت هایی تا پایان نیمه ی اول داشت.

ماکدا، احتمالاً، بهترین شروع خود را داشت، اما پس از یک حرکت تیمی با بازیکنانی مانند لارنل کول و داویده پتروچی، یک ضربه ی اشتباه داشت. شان مک جینتی، از سمت چپ سانتر کرد و کودی کراپر، دروازه بان همپتون، به خوبی توپ را مهار کرد و تلاش آنجلو هنریکوئز سخت کوش، را خنثی کرد.

لینگارد، که بعد از انتقال قرضی به لستر، برگشته است، نیز شانس هایی داشت، اما ضربه ای که با بغل پا و پس از یک همکاری خوب با هنریکوئز زد، دوباره کراپر را مجبور به واکنش کرد، در حالی که این دروازه بان، سانتر کول را که به سمت دروازه منحرف شده بود، مهار کرده بود.

با وجود همه فشارها، همپتون در نیمه ی دوم، بازی بهتری به نمایش گذاشت و یک حمله ی عالی را انجام داد. ضربه ی آزاد بن ریورز، با واکنش جانستون همراه نشد ولی کاپیتان ساوت همپتون، ضربه ی خود را خارج از چارچوب دید.

در دقیقه ی 55، یک پنالتی برای ساوت همپتون به دست آمد، در حالی که ماکدا ممکن بود، مرتکب خطای هند شود، لی تاناداری، بر اثر خطای مارنیک ورمیجل، به زمین افتاد و ضربه ی پنالتی او در خلاف جهت حرکت جانستون، تبدیل به گل شد.
یونایتد تلاش کرد تا گل را پاسخ دهد اما تام تورپ، فرصت خیلی خوبی را از دست داد، هنگامی که، ضربه ی سر پتروچی، مانع گل زدن او شد.

وارن جویس، به به را با هنریکوئز تعویض کرد، اما بازیکن تیم زیر 21 ساله های پرتغال، مغرورانه بازی کرد.

در نه دقیقه مانده به پایان بازی، با گل ماکدا، بازی به تساوی کشیده شد. مهاجم ایتالیایی در ابتدا، توپ را به دست آورد، اما تونیکلیف، با حرکت از پشت سر او نشان داد که تمایل زیادی به رفتن به جلو دارد و توپ را در مقابل لینگارد قرار داد. کراپر، ضربه ی وینگر یونایتد را دفع کرد، اما ماکدا در برگشت، توپ را تبدیل به گل کرد.

یک درام واقعی می توانست به وجود آید، هنگامی که چند دقیقه بعد، کرنر ریوز، باعث شد که جک استیفنز، مک جینتی را سمت جانستون، هل دهد.دروازه خالی شد و لینگارد، توپ را با دست لمس کرد، قبل از اینکه ضربه سر مک جینتی، بیرون رود. داور، به خوبی خطای هند لینگارد را دید و او را اخراج کرد.

با این حال، جانستون با یک عکس العمل فوق العاده، ضربه ی پنالتی لی را مهار کرد تا یونایتد، شانس صعود به یک رتبه ی ممتاز جدول را در بازی آخر مرحله ی گروهی مقابل استون ویلا در دوشنبه شب آینده داشته باشد.شیاطین سرخ اکنون، با 16 امتیاز در رتبه ی دوم جدول گروه دوم لیگ زیر 21 ساله ها هستند.

ترکیب یونایتد: جانستون، ورمیجل ، تورپ، فورناسیر، مک جینتی، کول، تونیکلیف، پتروچی، لینگارد، ماکدا (’94 وسلی)، هنریکوئز (’70 به به)

نفرات ذخیره: جی.پریرا، لاورنس، اکانگامنه .

۰ Comments