جایگزین مسیر

گشتی در توییتر پس از برد مقابل تاتنهام

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – با توجه به دسترسی کمتر خوانندگان سایت به توییتر، این بار هم سری به توییتر بازیکنان منچستر زدیم و بخشی از توییت‌هاشون رو اینجا آوردیم.

ریو فردیناند:
عملکرد حرفه‌ای امروز منچستریونایتد… بازگشت به کورس بعد از تلنگری که هفته پیش خورد. لوکاکو و مارسیال باز هم همکاری خوبی داشتند.

فیلیپ نویل عکس امروز مورینیو که هیس نشان می‌دهد را گذاشته و یک اموجی لایک هم گذاشته، دیوید جونز مجری اسکای اسپورتس زیر توییت نوشته “فیلیپ فکر کنم این پیام خطاب به تو بود”، نویل هم در جواب نوشته “من فکر کردم اون حرکتش خطاب به همۀ طرفدارای لیورپوله که تو باهاشون کار می‌کنی” (احتمالا منظورش کرگر، جرارد و … باشه که در اسکای اسپورتس از مورینیو انتقاد کردند).

لینگارد این عکس رو گذاشته و نوشته “پیروزی بزرگ” و در راستای حرکات مخصوص به خودش یک اموجی از صورتی که دهنش با زیپ بسته شده گذاشته.


والنسیا نوشته: “حمایت فراوان هواداران و بازی عالی تیم ما. مهم‌تر اینکه: سه امتیاز! او همین متن را به زبان مادری و یک عکس دیگر توییت کرده است.


اشلی یانگ همان عکسی که لینگارد انتخاب کرده را گذاشته و نوشته:
روحیۀ تیمی فوق‌العاده. نتیجۀ بسیار خوب. حرف زدن آسونه مهم عمل کردنه.

کریس اسمالینگ:
پیروزی بزرگ! با هم بودیم و تا به آخر جنگیدیم. بریم سراغ سه‌شنبه.


اریک بایی:
شادی یعنی اینکه مقابل همچین تیمی بازی کنی و یه برد بزرگ مثل برد امروز کسب کنی. ممنون از اولدترافورد برای حمایت باورنکردنی‌شون.


آندر هررا: در این بازیای بزرگه که ما بیشترین احتیاج رو به هوادارانمون داریم و شما هیچ‌وقت ما رو ناامید نمی‌کنید.


دخه‌آ: پیروزی بزرگ، جو شگفت‌انگیز استادیوم، بیایید روند رو حفظ کنیم.


ماتا هم همون عکسی که لینگارد گذاشته رو انتخاب کرده و به یک اموجی دایرۀ قرمز و اموجی بازو بسنده کرده.
مارسیال: پیروزی بزرگ و تشکر از هواداران. شما شگفت‌انگیز بودید.

۰ Comments