جایگزین مسیر

گلزنی دوباره جیمز ویلسون برای تیم زیر 21 سال

by | فروردین , ۱۹ , ۱۳۹۳

تیم زیر 21 سال منچستریونایتد با ارائه نمایشی فوق العاده در بازی دوشنبه شب برابر استون ویلا توانست با نتیجه 3 بر 0 در الدترافورد برابر این تیم به پیروزی برسد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان وارن جویس با برگشتن جیمز ویلسون از مصدومیت, قوی تر از گذشته شده بودند و دوباره می توانستند در حملات خطرناکتر از گذشته عمل کنند. ویلسون توانسته بود در بازی روز شنبه تیم اصلی منچستریونایتد برابر نیوکاسل در جمع 18 نفر نهایی یونایتد قرار بگیرد.

تیم وارن جویس با حضور جانی اوانز, مدافع ایرلندی تیم اصلی شیاطین سرخ نیز قدرت بیشتری پیدا کرده بود, اوانز اخیرا به دلیل مصدومیت نتوانسته بود برای تیم اصلی به میدان برود و بعد از مدت ها برای اولین بار در کنار ستارگان جوان تیم زیر 21 سال به میدان رفت.

شیاطین سرخ در بیشتر دقایق بازی دیشب, حاکم مطلق توپ و میدان بودند. در همان دقایق ابتدایی سیدی یانکو موقعیت خوبی برای ویلسون خلق کرد اما پاس یانکو به اندازه کافی قدرت نداشت که به ویلسون برسد. یانکو در بازی دیشب بارها از گوشه سمت راست یونایتد در حملات شرکت می کرد. او دقایقی بعد, موقعیت دیگری برای ویلسون مهیا کرد, اما او نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

چارنی اکانگامنه نیز دیشب در پست هافبک باکس تو باکس, تحرک بسیار زیادی داشت. او پس از پاس بن پیرسون شوتی روانه دروازه استون ویلا کرد که با فاصله ای زیاد به بیرون رفت.

اما در دقیقه 27 ویلسون بار دیگر مهارت خود را در باز کردن دروازه حریفان به نمایش گذاشت. پاس زیرکانه پیرسون به هم تیمی انگلیسی خود در تیم ملی زیر 19 سال یعنی ویلسون باعث شد تا او با عبور از مدافع ویلا با پای چپ شوت تماشایی به سمت گوشه بالایی دروازه بردلی واتکینز بزند تا شیاطین سرخ در همان نیمه اول از حریف خود جلو بیافتند.

تنها 4 دقیقه بعد, شاگردان وارن جویس, اختلاف را دو برابر کردند. این بار اکانگامنه توپ ر به یانکو فرستاد و این مدافع جوان سوئیسی به خوبی توانست روثول را در پشت محوطه جریمه پیدا کند. این بار روثول با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه استون ویلا را برای بار دوم گشود.

یونایتد همچنان به دنبال افزایش تعداد گل های خود بود. ویلسون این بار در عمق حرکت کرد تا آندرس پریرا توپ را به او برساند. این مهاجم جوان توانست دروازه بان ویلا را مغلوب خود سازد اما او به خاطر تغییر مسیری که داده بود, از چارچوب دور شده بود و زاویه برای زدن ضربه بسته تر شده بود و ضربه او با برخورد به تیز نزدیک تر گل نشد.

ریسی جیمز دفاع چپ شیاطین سرخ نیز در ادامه بازی شوتی زد اما دروازه بان ویلا آن را مهار کرد. ویلا در ادامه توانست حملاتی بر روی دروازه آموس خلق کند, اما آنها موفق نشدند تا اختلاف را کمتر کنند. در شرایطی که دقایق اندکی تا پایان نیمه اول باقی مانده بود, پریرا به جای اینکه توپ را به روثول بدهد, ترجیح داد خودش برای باز کردن دروازه ویلا اقدام کند, اما شوت او از بالای تیر افقی دروازه واتکینز بیرون رفت, حتی تلاش یانکو برای گل کردن این ضربه نیز به دلیل سرعت بالای آن بی ثمر بود.

در نیمه دوم, یانکو با به نمایش گذاشتن بازی فوق العاده, شوت قدرتمندی از جناح راست روانه دروازه ویلا کرد تا شیاطین سرخ 3 بر 0 از حریف خود جلو بیافتند. او ابتدا توانست با ضربه سر توپ را به گیلرمو وارلا برساند و سپس هنگامی که توپ به خودش رسید با شوتی محکم دروازه ویلا را گشود.

دروازه بان ویلا, بردلی واتکینز بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت تا اختلاف گل بین دو تیم بیشتر نشود. روثول می توانست گل دوم خود را پس از حرکت خوب پیرسون به ثمر برساند, اما واتکینز به خوبی توپ را مهار کرد.

ضربه مهلک ویلسون نیز با اختلاف اندکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. او در صحنه ای دیگر واتکینز را مجبور کرد تا واکنش فوق العاده دیگری نشان دهد. در شرایطی که به نظر می رسید ضربه ویلسون وارد دروازه خواهد شد, دروازه بان ویلا مانع از گل شدن توپ شد.

اوانز در دقیقه 65 بازی پس از گذراندن شب آرامی به بیرون رفت. پس از بازی کارشناس شبکه رسمی باشگاه اعلام کرد که نمی توان گفت که آیا او در بازی برابر بایرن مونیخ حضور خواهد داشت یا نه, زیرا او در بازی دیشب کار زیادی انجام نداد.

ویلسون نیز 10 دقیقه بعد از زمین بازی خارج شد تا یونایتد بدون داشتن مهاجم به بازی ادامه دهد. ویلا در ادامه تقریبا تا به ثمر رساندن یک گل فاصله زیادی نداشت اما یونایتد با شایستگی توانست دروازه خود را در این دیدار بسته نگه دارد.

ترکیب منچستریونایتد: آموس, وارلا, مکنیر, جانی اوانز(لاو دقیقه 65), ریسی جیمز, یانکو, اکانگامنه(روج دقیقه 81), پیرسون, روثول, آندرس پریرا, ویلسون(راولی دقیقه 78)

بازیکنانی که استفاده نشدند: گولینی, هارروپ

کارت زرد: پیرسون, یانکو

۰ Comments