جایگزین مسیر

گلزنی دوباره هافبک ژاپنی منچستریونایتد در تیم ملی

by | خرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

شینجی کاگاوا ، هافبک 25 ساله منچستریونایتد ، در بازی دوستانه تیم ملی ژاپن برابر زامبیا باز هم موفق به گلزنی شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در حالیکه تا 5 روز دیگر، بزرگترین اتفاق فوتبالی دنیا، یعنی جام جهانی در برزیل آغاز خواهد شد، تیمهای ملی به منظور آمادگی  در این رقابت ها، بازیهای دوستانه ای را قبل از شروع جام جهانی انجام می دهند و در این بین، دیشب تیم ملی ژاپن موفق شد در یک بازی پرگل برابر تیم ملی زامبیا به برد 4-3 دست پیدا کند. 

در حالیکه ابتدا تیم زامبیا با دو گل از ژاپن پیش افتاده بود، با گلهای هوندا (40) و کاگاوا (73) این تیم به بازی برگشت و در ادامه باز هم با گلهای هوندا (75) و اوکوبو (90) ، این تیم ژاپن بود که برنده این دیدار جذاب و پرگل بود. در بازی دوستانه قبلی این تیم مقابل کاستاریکا هم، کاگاوا موفق به گلزنی شده بود. این بازیکن که از فصل 13-2012 به یونایتد پیوسته است، تا به حال در 56 مسابقه برای منچستریونایتد به میدان رفته است و 6 گل به ثمر رسانده است.

95BBAAB1DAFE46B2B50FAE2219DBB147.ashx 

حال باید منتظر ماند و دید که آیا تیم ملی ژاپن که در گروه سوم مسابقات، با تیمهای ساحل عاج، یونان و کامبیا هم گروه است، می تواند در جام جهانی هم به این شکل بدرخشد ؟ و آیا هافبک شیاطین سرخ می تواند به گلزنی های خود در تیم ملی ادامه دهد. لازم به ذکر است که کاگاوا در 57 باری که پیراهن تیم ملی اش را به تن کرده، 19 گل به ثمر رسانده است.

۰ Comments