جایگزین مسیر

گلزنی رابین برای تیم ملی هلند

by | شهریور , ۲۰ , ۱۳۹۲

دیروز, بازیکنان منچستریونایتد, روز خوبی را به همراه تیم ملی کشورشان گذراندند و رابین فان پرسی نیز در پیروز تیم ملی هلند, هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رابین فان پرسی که گلی حیاتی در دقایق پایانی بازی با استونی برای تیم ملی کشورش زده بود و باعث شد شاگردان لویز فان خال شکست در دقایق پایانی را با تساوی عوض کنند, در بازی دیروز تیم ملی هلند برابر آندورا نیز زننده هر دو گل تیمش بود. تیم ملی هلند با این پیروزی جواز صعود به مرحله نهایی رقابت های جام جهانی 2014 در برزیل را بدست آورد.

.

.

رابین فان پرسی با دو گلی که در بازی دیشب تیم ملی هلند به ثمر رساند آمار گل های خود در بازی های ملی را به عدد 38 رساند و تنها دو گل تا رسیدن به مقام برترین گلزن تاریخ تیم ملی هلند فاصله دارد. پاتریک کلایورت با 40 گل در صدر این جدول قرار دارد.

پس از اینکه نیمه اول بدون به پایان رسید, در آغاز نیمه دوم پس از اینکه کوین استروتمن توپ را رابین فان پرسی رساند, این بازیکن باتجربه شیاطین سرخ با ضربه ای کات دار و بی نظیر به زیبایی توپ را به گوشه دروازه آندورا فرستاد و توپ با برخورد به تیرک عمودی دروازه, به دور از دستان دروازه بان آندورا وارد دروازه شد.

اندکی پس از این گل فان پرسی دومین گل خود را نیز برای هلند به ثمر رساند. پس از اینکه سانتر داریل جانمات را دورازه بان آندورا دفع کرد, رابین فان پرسی به آسانی دروازه حریف را گشود تا پیروزی لاله های نارنجی حتمی شود.

رابین فان پرسی می توانست در ادامه بازی هت تریک کند و به رکورد 40 گل کلایورت برسد, اما به نظر این نتیجه برای تیم ملی هلند راضی کننده بود و در نهایت تیم ملی هلند با همین نتیجه 2 بر 0 برابر آندورا به پیروزی رسید و بلیط سفر به برزیل را دریافت کرد.

تصویر متحرک گل فوق العاده رابین فان پرسی:

لینک دانلود عکس متحرک گل زیبا و فوق العاده رابین فان پرسی:

دانلود

۰ Comments