جایگزین مسیر

گلزنی و درخشش زاها در بازی تیم زیر 21 سال

by | آذر , ۱۱ , ۱۳۹۲

تیم زیر 21 سال منچستریونایتد در شرایطی موفق شد با دو گل حریف خود بلکبرن را شکست دهد که در ترکیب خود درن فلتچر, فابیو و زاها را داشت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علاوه بر سه امتیاز بازی, نکات مثبت زیادی را می توان در بازی امشب تیم زیر 21 سال یونایتد دید. درن فلتچر بیشتر از هر موقع دیگری نشان داد که می تواند در ترکیب تیم اصلی بازی کند. سیدی جانکو اکنون به آمادگی جسمانی کامل خود رسیده است و نشان داد که واقعا بازیکن آینده داری است. ویلفرد زاها نیز با ارائه بازی فوق العاده عالی در جناحین, مطمئنا باید همین زودی ها به تیم اصلی راه یابد.

.

.

بلکبرنی ها از نتیجه بدست آمده تا پایان نیمه اول مطمئنا خوشحال بودند. آنها هم اکنون در قعر جدول رقابت های لیگ برتر زیر 21 سال قرار دارند و انتظار می رفت یونایتد با بردی پرگل در این بازی پیروز شود. اگر شیاطین سرخ زودتر از اواسط نیمه دوم به گل می رسیدند, مطمئنا می توانستند بازی را با اختلاف گل زیاد ببرند.

.

.

با انتقال قرضی برخی بازیکنان تیم زیر 21 سال, ترکیب تیم دچار تغییراتی شده بود. ویلسون به جای کین که به ویگان رفت, مهاجم اصلی تیم شده بود, چارنی نیز برای پر کردن جای برادر کین که به طور قرضی به دربی کانتی رفت, در خط دفاع حضور داشت. زوج چارنی در دفاع, فابیو بود. دفاع چپ تیم اصلی یونایتد در پستی غیرمعمول به بازی گرفته شد. جانکو نیز در پست دفاع راست بازی می کرد. سم جانستون نیز در درون دروازه قرار داشت و در شرایطی که تنها ده دقیقه از بازی گذشته بود, یک واکنش خوب از خود نشان داد. یونایتد بازی را در نیمه اول در دست داشت و در شرایطی در نیمه دوم به میدان رفت که درن فلتچر و زاها نمایش عالی داشتند.

.

.

نیمه اول یونایتدی ها فرصت های زیادی را در جلوی دروازه بلکبرن ازدست دادند. پس از گذشت 24 دقیقه از نیمه دوم روث ول توپی را که اروین داشت از اوت پرتاب می کرد قطع کرد و حرکت خطناکی را به سمت دروازه حریف آغاز کرد که نتیجه ای دربر نداشت. اندکی بعد زاها وارد محوطه شد اما شوت او با فاصله زیادی از کنار تیر راست بیرون رفت. در صحنه دیگری ویلسون نتوانست پاس فلتچر را کنترل کند و موقعیت خوبی را ازدست داد. در ادامه زاها شوت دیگری زد که دروازه بان دفع کرد و جانکو نیز خطری بر روی دروازه حریف ایجاد کرد. در دقایق تلف شده نیمه اول زاها توپی را به ویلسون رساند اما دروازه بان مانع حرکت او شد.

.

.

در نیمه دوم نیز داستان به این منوال ادامه داشت. زاها پس از گیج کردن مدافعان بلکبرن تیر نزدیک را هدف قرار داد, در دقیقه 65 نیز ضربه والی زاها درست به سمت دروازه بان رفت. کمتر از دو دقیقه بعد, زاها با پاس ساده فابیو صاحب توپ شد و با شوتی زمینی دروازه بلکبرن را گشود. فلتچر اندکی پس از این گل در چنین صحنه مشابه ای قرار گرفت اما توپ را به خوبی استوپ نکرد تا دروازه بان آن را مهار کند.

.

.

در دقیقه 75 زاها با خطای بازیکن حریف در گوشه محوطه جریمه حریف متوقف شد. جیمز ویلسون پشت توپ ایستاد تا ضربه ایستگاهی را بزند. ضربه ویلسون به زیبایی درون دروازه بلکبرن قرار گرفت. ضربه ویلسون تا حدودی شبیه گلی بود که تاتنهامی ها روز یکشنبه به یونایتد زدند.

.

.

منچستریونایتد 3 امتیاز این بازی را از آن خود کرد اما مهمتر از این سه امتیاز نمایش امیدوار کننده, زاها, فلتچر, فابیو و ویلسون در ترکیب تیم به چشم آمد.

۰ Comments