جایگزین مسیر

گیلرمو وارلا به طور رسمی به منچستر پیوست

by | خرداد , ۱۷ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد با وارلا به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نقل از سایت رسمی باشگاه, منچستریونایتد مفتخر است که اعلام کند که با گیلرمو وارلا مدافع 20 ساله اروگوئه ای باشگاه اتلتیکو پنارول با قیمتی نامشخص به توافق رسید تا قرارداد امضا کند.

.

.

گیلرمو به سرعت به ترکیب تیم زیر 20 سال اروگوئه اضافه خواهد شد تا تیم کشورش را در مسابقات جام جهانی زیر 20 ساله ها در ترکیه همراهی کند.

وارلا, که  در 24 مارس 1993 در مونته ویدئو متولد شده است, مدافعی جاه طلب است که برای غول آمریکای جنوبی پنورال در کشورش اروگوئه در پست دفاع راست بازی می کرد.

این بازیکن 20 ساله تنها یک حضور در ورزشگاه سنتاریو داشته است اما بازیکن ثابت تیم زیر 20 سال اروگوئه می باشد و برای این تیم 9 بار به میدان رفته است.

گیلرمو اخیرا به طور آزمایشی مدتی در کرینگتون بوده است و بعد از این دوره در مصاحبه ای رادیویی از این تجربه  به خوبی یاد کرده است. او گفته است: من با تیم اول تمرین کردم. من حیلی خوشحالم و تجربه بسیار خوبی داشتم. این مسئله که من بتوانم خودم را در تیمی مانند منچستریونایتد امتحان کنم برای من شگفت انگیز بود. من خرسند و خوشحال هستم و از پنورال نیز تشکر می کنم که به من این اجازه را داد تا به آنجا سفر کنم. با من به خوبی رفتار شد و چیچاریتو کمک بسیار به من کرد.

مربی پنورال خورخه داسیلوا درباره این بازیکن گفته است: این انتقالی بود که او لایق آن بود. این ناراحت کننده است که او می رود اما شما نمیتوانید فرصت پیوستن به باشگاه بزرگی همانند یونایتد را از او بگیرید.

پس از به توافق رسیدن در روز جمعه در کرینگتون, وارلا به ترکیه سفر می کند تا در جام جهانی زیر 20 ساله ها شرکت کند جایی که هم تیمی آینده او آنخلو هنریکوئز(شیلی), سام جانستون, تام تورپ و لارنل کول(انگلستان) نیز در آن رقابت ها شرکت می کنند. این رقابت ها 21 ژوئن روز جمعه آغاز می شود.

۰ Comments