جایگزین مسیر

گیلرمو وارلا می خواهد به کشورش برگردد

by | دی , ۶ , ۱۳۹۲

گیلرمو وارلا به دلیل مشکلات خانوادگی می خواهد به کشورش, اروگوئه برگردد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – آیا گیلرمو وارلا را به یاد می آورید؟ در طول تابستان, منچستریونایتد با بازیکنان بسیاری لینک شد, اما تنها توانست دو بازیکن را بخرد. دیوید مویز در روز آخر نقل و انتقالات ماروان فلاینی را از اورتون گرفت, اما اولین خرید او در منچستریونایتد, مدافع راست اروگوئه ای پنارول بود.

اما نمی توان وارلا را خرید دیوید مویز خواند. این درست است که قرارداد این ستاره جوان در ماه ژوئن امضا شد, یعنی یک ماه پس از انتصاب مویز به سمت سرمربیگری یونایتد, اما این مدافع در زمان حضور سر آلکس فرگوسن در یونایتد با تیم اصلی تمرین کرده بود, اما خرید این بازیکن به بعد از زمان بازنشستگی فرگوسن موکول شد.

او هنوز برای تیم اصلی باشگاه بازی نکرده است اما در ترکیب تیم زیر 21 سال باشگاه به بازی گرفته می شود. او بازیکن فوق العاده ای در بسیاری از این بازی هایی که برای تیم زیر 21 سال انجام داده , نبوده است اما قبل از اضافه شدن عدنان یانوزای به تیم اصلی, وارلا در چند بازی همکاری خوبی با این ستاره بلژیکی کنونی یونایتد داشته است.

وارلا اخیرا به دلایل خانوادگی به اروگوئه برگشت و به گزارش اواکیون, او به سران باشگاه منچستریونایتد اطلاع داده است که می خواهد برای یک فصل دیگر در کشورش به فوتبال خود ادامه دهد. پنارول, باشگاه سابق وارلا, تلاش می کند تا این بازیکن 20 ساله را به طور قرضی از منچستریونایتد بگیرد.

۰ Comments