جایگزین مسیر

گیگز:از ون خال یاد خواهم گرفت

by | تیر , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

رایا گیگز در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه  ابراز امیدواری کرد تا در کنار ون خال چیزهای زیادی یاد بگیرد و بتواند تبدیل به یک مربی خوب و با تجربه شود.

گیگز همچنین در مورد مذاکرات بین خودش و ون خال قبل از جام جهانی صحبت کرد و اعتراف کرد برخی مواقع ون خال او را یاد رئیس می اندازد.همچنین او از علاقه اش به سرمربیگری یونایتد صحبت کرد.

گیگز به MUTV گفت:

“ون خال می داند چه کار سختی دارد اما او عادت دارد و از طرفی به دنبال قهرمانی است و به نظرم فقط با این هدف راهی یونایتد شده است.

من به همراه وودوارد سفری به هلند داشتیم و در اولین مقالات خود با ون خال با یک شخصیت کاریزما و دوست داشتنی رو به رو شدیم و او در همان جلسه از من خواست تا اعلام بازنشستگی کنم و به عنوان دستیار اولش کار کنم و من هم از او خواستم تا در مورد این موضوع فکر کنم.

من فکر می کنم تا سه سال دیگر در کنار ون خال توانم تبدیل به یک مربی خوب و کار بلد شوم.

هدف من همین است و در نهایت نیز به دنبال سر مربیگری هستم و اگر این اتفاق در #اولدترافورد بیفتد چه بهتر و من واقعا این موضوع را دوست دارم.”

هنگامی که از گیگز در مورد مواردی که باید از ون خال یاد بگیرد سوال شد گفت:

“من فکر می کنم باید نحوه ی انتخاب بازیکنان برای بازی و تشخیص آمادگی انها را یاد بگیرم.مسئولیت هایی که باید به طور جداگانه به هر بازیکن داد.

من معتقدم ون خال کاملا برای یونایتد مناسب است چرا که هم به فوتبال زیبا اهمیت می دهد و هم به جوانان اعتقاد دارد و این همان فلسفه ی یونایتد است.”

۰ Comments