جایگزین مسیر

گیگز:ترکیب یونایتد آماده بازی های آینده است

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۲

رایان گیگز شکی ندارد که ترکیب منچستریونایتد هر آن چیزی را که لازم است, دارد تا در بازی های پشت سر هم  در چند هفته آینده برابر حریفان خو صف آرایی کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد در اولین بازی از رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان روز سه شنبه برابر بایرلورکوزن در الدترافورد میزبانی خواهد کرد و در 11 روز آینده چهار بازی انجام خواهد داد. پس از دیدار با ژرمن ها, یونایتد به مصاف منچسترسیتی می رود و سپس با دیگر رقیب سنتی خود لیورپول در الدترافورد از چارچوب رقابت های جام خیریه دیدار می کند و روز شنبه نیز به مصاف وست بروم می رود, اما با وجود این برنامه سخت, گیگز احساس می کند این دوره شلوغ و پر از بازی, این مسئله را ثابت خواهد کرد که بازیکنان در زمان درست آمادگی خود را پیدا خواهند کرد.

“من فکر می کنم ما در شرایط خوبی قرار داریم. در چند بازی اول فصل, شما نمی توانید حقیقتا شرایط هر بازیکن را حدس بزنید زیرا بازیکنان در فواصل متفاوتی از تور پیش فصل به تیم اضافه شده اند یا همه با هم تمرینات پیش فصل را ازدست داده اند.”

اما, اکنون به ویژه پس از وقفه ای که برای بازی های ملی تدارک دیده شده بود, من فکر می کنم تعدادی از بازیکنان توانسته اند تمرین کنند یا در کشورهای خود دقایقی بازی کنند. ما همه آماده هستیم و خودمان را آماده کردیه ایم تا اکنون از تمام ترکیب تیم استفاده کنیم, زیرا به نظر می رسد از هم اکنون هر چند روز یکبار بازی وجود دارد.”

گیگز که در ماه نوامبر پیش رو 40 ساله می شود, انتظار دارد, دیوید مویز از تمام بازیکنان خود استفاده کند تا به سرعت در بازی های زیادی که در روزهای آتی پیش روی تیم است, از همه بازیکنان استفاده کند.

گیگز می افزاید: بازیکنان متفاوتی در تمام این بازی ها استفاده خواهند شد زیرا اکنون همان زمان است که ترکیب خودش را نشان می دهد. تنها چیز مهم این است که همه آماده هستند, که امتیازی برای ما می باشد, بنابراین من درباره نمایش تیم در این دوره پر از بازی, اطمینان دارم.

۰ Comments