جایگزین مسیر

گیگز:رونی و عدنان در جام جهانی خواهند درخشید

by | اردیبهشت , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-رایان گیگز سرمربی موقت منچستر یونایتد معتقد است وین رونی و عدنان یانوزای در جام جهانی در برزیل خواهند درخشید.

با وجود اینکه منچستر یونایتد در این فصل نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است ولی این دو بازیکن در این فصل از بهترین های یونایتد بوده اند رونی برای تیم ملی انگلستان یک ستاره ثابت شده است اما عدنان به تازگی تیم ملی خود را انتخاب کرده است و تصمیم گرفته است برای بلژیک به میدان برود و اگر او به تیم ملی دعوت شود می تواند در جام جهانی بدرخشد.

گیگز با اعتماد به نفس گفت وین رونی در جام جهانی که این تابستان در برزیل انجام می شود برگ برنده روی هاجسون خواهد بود و مهره ارزشمندی برای تیم ملی انگلستان خواهد بود.

رایان در کمپ تمرینی AON به خبرنگاران گفت:وین بهترین بازیکن می باشد و اکنون نیز در شرایط سنی خوبی قرار دارد فکر می کنم او در اوج قدرت خود در این رقابت ها حاضر خواهد شد و واقعیت را اینطور بگویم که بی صبرانه منتظر بازی وین در جام جهانی می باشم.

این جام جهانی که در برزیل انجام می شود بسیار هیجان انگیز می باشد همه ما منتظر شروع شدن بازی ها هستیم و در واقعا من آروزی بازی کردن در این تورنمنت را داشتم اما نتوانستم به این امر دست پیدا کنم اما می خواهم از بازی بازیکنان یونایتد در این جام لذت کافی را ببرم وین در این فصل فوق العاده کار کرد و فکر می کنم او آماده این تورنمنت بزرگ می باشد.

او به تازگی دچار مصدومیت خفیف کشاله ران شد اما اکنون بسیار خوب است و تمرینات خود در باشگاه را به خوبی پشت سر می گذارد او به خوبی در حال تمرین است و بسیار خوب به نظر می رسد ما به او در بازی یکشنبه استراحت داده ایم تا این هفته بر روی بدن خود کار کند تا به خوبی آماده شود و این تمرینات به وین کمک خواهد کرد.

عدنان یانوزای نیز به تازگی تیم ملی خود را اعلام کرد و توانایی این را دارد که در لیست 23 نفره مارک ویلموتس در تیم ملی قرار بگیرد او در این فصل 34 بازی را برای یونایتد انجام داده است گیگز ترس از اینکه عدنان در جام جهانی حضور نداشته باشد را رد کرد.

رایان توضیح داد: رفتن به حام جهانی چیزی است که نصیب هر بازیکن جوانی شود می تواند عالی باشد و در آینده به او کمک کند و عدنان از این نوع بازیکنانی است که می تواند با حضور در جام جهانی بدرخشد و باید دید عدنان چه عملکردی از خود به نمایش می گذارد و با شروع بازی ها عدنان می تواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

همه ما شاهد بودیم که عدنان در برابر هال سیتی چه عملکردی داشت و وقتی که او در میدان بود واقعا با توپ حرکات فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذاشت او با حرکت ها شناور خود توپ را به حرکت در می آورد و او از بازیکنانی می باشد که همیشه دوست دارید بازی او را تماشا کنید او استثنایی است.

۰ Comments