جایگزین مسیر

گیگز:”همه چیز برای موفقیت اماده است”

by | تیر , ۷ , ۱۳۹۲

رایان گیگز خود را اماده میکند تا برای بیست و چهارمین فصل متوالی برای شیاطین سرخ به میدان برود و به نظر میرسد که از کسب عناوین قهرمانی با سر مربی جدید اطمینان خاطر دارد.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بازیکن کهنه کار شیاطین سرخ رایان گیگز دلیلی نمیبیند که منچستریونایتد تحت هدایت دیوید مویس به کسب عناوین قهرمانی خود ادامه ندهد.
سر الکس فرگوسن مربی افسانه ای شیاطین سرخ در این تابستان بازنشستگی خود را اعلام کرد و ادامه ی راه خویش را به دستان مربی جدید این تیم دیوید مویس سپرد.
بعضی ها عقیده دارند که نمیتوان از مربی جدید و 50 ساله ی یونایتد انتظار این را داشت تا دوران طلایی هموطن خود را در یونایتد تکرار کند.
ولی رایان گیگز که جام های بیشماری همراه با یونایتد کسب کرده است و بیش از 1000 بازی برای تیم های ملی و باشگاهی خود در کارنامه دارد معتقد است که دلیلی وجود ندارد تا دوران طلایی منچستر یونایتد متوقف شود:
” من فکر میکنم که این یک چالش جدید برای یونایتد است و به عنوان بازیکن شما همیشه میخواهید که از این ازمایش ها و چالش ها با موفقیت خارج شوید”
“در درجه اول بازیکنان با کیفیتی در ترکیب تیم قرار دارند و ما نیز به تازگی قهرمان لیگ برتر شده ایم ، بنابراین همه چیز اماده است تا به راه خود ادامه دهیم.”

 

 
رایان گیگز  که در نوامبر امسال 40 ساله میشود یک سال دیگر قرارداد خود را با باشگاه منچستر یونایتد تمدید کرد و در ادامه ی گفتگو ی خود به این نکته اشاره کرد که مردم میخواهند بدانند که در پایان دوران بازیگری اش به چه کاری دست خواهد زد.
بازیکن سابق تیم ملی ولز اکنون در ترکیه برای شرکت در کلاس های مربیگری و کسب مدرک پیشرفته ی مربیگری یوفا حضور دارد و به نظر میرسد  که حتی پس از بازنشستگی اش در فوتبال حضور خواهد داشت.
رایان گیگز در گفتگو با سایت رسمی اتحادیه ی فوتبال انگلستان گفت :
“کمی سخت به نظر میرسد. من شخص سخت کوشی هستم و تا زمانی که بازی میکنم تنها نگرانی من معطوف به بازی کردن خواهد بود”
“ولی در کنار این موضوع من باید به این فکر نیز باشم که پایان دوران بازیگری من نزدیک است. من باید به این فکر کنم که بعد از ان چه کار میخواهم انجام دهم.”
” من در حال گذراندن مراحل این کار هستم . حضور من در این کلاس ها به من کمک میکند تا با دیگران صحبت کنم و به صحبت های مربیان دیگر و مدرسین گوش دهم و فقط سعی میکنم تا نکات ریزی را یاد بگیرم که میتوانند به من کمک کنند.”
“هر کسی شیوه و روش مخصوص خود را دارد و هر کسی ابزار متفاوتی را برای کار های خود انتخاب میکند”
“من مطمئنا من ادم احمقی خواهم بود اگر از نکاتی که از سر الکس یاد گرفته ام استفاده نکنم”
” من نمیدونم که میخواهم یک مربی شوم یا یک مدیر ولی اگر تصمیم بگیرم که وارد عرصه ی مربیگری شوم ، که بسیار برای من هیجان انگیز است، پس از حدود 20 سال بازی کردن فصل جدیدی در زندگی من بوجود خواهد امد.”
به نظر میرسد علاوه بر رایان گیگز ، گری نویل و پل اینس نیز در این کلاس های مربیگری شرکت کرده اند.

۰ Comments