جایگزین مسیر

گیگز:وجود نیم فصل در لیگ برتر به تیمها کمک می کند

by | دی , ۴ , ۱۳۹۲

اسطوره منچستریونایتد, رایان گیگز نیز به جمع کسانی اضافه شد که معتقدند تعطیلات نیم فصل باید به لیگ برتر برگردد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ باید در عرض 5 روز آینده 3 بازی حساس انجام دهند, گیگزی بازیکن 40 ساله منچستریونایتد نیز به احتمال زیاد نمی تواند در تمام این بازی ها به میدان برود. این بازیکن باتجربه ولزی با توجه به حضور 23 ساله اش در لیگ انگلستان می گوید چنین برنامه ای برای تیم آسان نیست.

.

تعطیلات نیم فصل در اکثر لیگ های اروپایی وجود دارد و بسیاری از منتقدان در انگلستان معتقدند که چنین فاصله ای باید در لیگ برتر نیز وجود داشته باشد زیرا به سود هم لیگ برتر و تیم ملی انگلستان خواهد بود. گیگز نیز با نظریه این افراد هم عقیده است.

.

گیگز به شبکه رسمی باشگاه گفت: فکر می کنم, من نیز خواهان نیم فصل هستم, لازم نیست حتما در طول کریسمس باشد. من فکر می کنم, این فاصله می تواند در ماه ژانویه باشد, شاید زمانی که شما چند هفته ای بازی ندارید, به همین خاطر شما می توانبد به جایی بروید, شاید کمی آفتاب بگیری و سپس یک هفته تمرین داشته باشید قبل از اینکه به جریان بازی ها برگردید. من فکر می کنم این خواسته زیادی نیست.

.

“اما بینندگان تلویزیون در این مدت زمان بسیار زیاد می باشد و واضح است که همه استادیوم ها نیز پر هستند, اما این مسئله بر روی تیم ملی انگلستان تاثیر می گذارد. اگر شما نیم فصل داشته باشید, مطمئنا این مسئله به شما کمک خواهد کرد و همچنین به بازی در لیگ قهرمانان نیز کمک می کند, شما بالاجبار استراحت کمی در هر هفته دارید و مطمئنا تغییر این مسئله به شما کمک می کند. من در ماه اکتبر و نوامبر, چند روزی به خاطر وقفه بازی های ملی استراحت کردم و از این مسئله سود بردم. این مسئله به شما کمک می کند و شما احساس سرزنده بودن می کنید.”

.

به خاطر بازی با هال در بکسینگ دی, بازیکنان در روز کریسمس باید در کمپ تمرینی AON (کرینگتون سابق) حاضر می شدند تا آخرین آمادگی ها را قبل از این بازی انجام دهند. گیگز نیز اعتراف می کند که این مسئله اتفاق خوبی نیست اما انتظار ندارد که هواداران با چنین حسی که بازیکنان دارند, آشنا باشند.”واضح است که این مسئله زمانی سخت تر می شود که شما بچه داشته باشید. زمانی که شما مجرد باشید یا بچه نداشته باشید زیاد بد نیست. اما در غیر این صورت, شما باید صبح زود بیدار بشوید, تمام هدیه ها را باز کنید, بعد بچه ها ساعت 6 صبح در خانه شما را می زنند. شما باید همه این کارها را انجام بدهید, بعد به تمرین بروید و سپس برای 5 یا 6 ساعت به خانه برگردید, بنابراین زیاد هم بد نیست.”

.

“و سپس, البته, ما به مصاف هال می رویم, زیاد هم بد نیست. ما به بازی در کریسمس عادت کرده ایم و من فکر نمی کنم افراد زیادی به خاطر این مسئله دلشان برای ما بسوزد.!”

۰ Comments