جایگزین مسیر

گیگز:ون خال سرالکس جدیدی است

by | مرداد , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

رایان گیگز به نقل از تلگراف شباهت های زیادی بین ون خال و اسطوره ی یونایتد سرالکس فرگوسن مشاهد کرده است و مدعی شد مجددا ساز و کاری مانند دوره ی فرگوسن در یونایتد به راه افتاده است.

گیگز در این باره گفت:

“راستش را بخواهید بله شباهت های زیادی هست.

هر دو شخصیت خاصی دارند اما به عنوان یک مربی از بازیکنان خود تلاش و تمرکز تمام را بر روی صحبت هایشان می خواهند و هر دوی آن ها کارنامه ای دارند که جای صحبت نمی گذارند.

ون خال در تمامی تیم های بزرگ اروپا بوده است و اخیرا موفقیت در جام جهانی را هم تجربه کرد و نشان داده است که مربی است که می تواند در لحظات سخت مانند رئیس تصمیم خوبی بگیرد.برای مثال بازی هلند و مکزیک که هیچگاه از ذهن من نمی رود.

در آن بازی ون خال رابین را بیرون آورد و هونتلار را به بازی فرستاد و یک گل زد و یک پاس گل و هلند پیروز بازی شد.

او روش ساده ای دارد در مدتی که در کنار ما بوده است دقیقا تمریناتی شبیه به آنچه که به من گفته بود اجرا کنم اجرا می کند و اگر بازیکنی اشتباه کند با او برخورد می کند و اگر خوب کار کنید تشویق خواهید شد.به همین سادگی و این همانند تمرینات سرالکس می باشد.

او فوق العاده رک است و مانند رئیس از گفتن هیچ چیزی ترسی ندارد و از روز اول این موضوع را با بازیکنان در میان گذاشت و هم اکنون به آن عمل می کند.”

گیگز اعلام کرد تاکید ون خال به کار با جوانان و کار با توپ با هر دو پا می باشد.او گفت:

“ون خال در این چند روز تمرکز زیادی کرده است تا بازیکنان بتوانند با پای غیر تخصصی خود نیز مانند پای تخصصی خود با توپ کار کنند و پاس بدهند یا شوت بزنند و روی این موضوع تاکید زیادی دارد.

او همچنین به بزرگتر های تیم مانند وین,فلچر و کریک خواسته تا حواسشان به جوانتر ها باشد و جوانان حاضر را کمک کنند.من نیز وظیفه  این کار را دارم.

من به بازیکنان جوان تیم گفته ام اگر هنوز برای صحبت کردن با ون خال راحت نیستند حرف هایشان را به من بزنند.ما سعی می کنیم تا جوانانمان را پروش دهیم و ون خال نیز بارها به این موضوع اشاره کرده است.”

۰ Comments