جایگزین مسیر

گیگزی دستیار ون خال می شود

by | اردیبهشت , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –

امروز اسکای اسپورت که یک منبع معتبر است و دیلی استار مدعی شدند در هفته اینده ون خال مربی یونایتد می شود و ون خال می خواهد گیگز در کنارش به عنوان دستیار باشد.البته در صورت خداحافظی نکردن گیگز او می تواند مانند امسال به عنوان مربی بازیکن کار کند.

اسکای گزارش داد ون خال که هم اکنون در حال تدارک اردو تیم ملی هلند است سال ینده در یونایتد خواهد بود و برخلاف شایعات او گیگز را به عنوان دستیار قرار میدهد.

البته گویا ستاره سابق هلند کلایورت نیز دستیار او خواهد بود.

104092

اسکای در گزارش خود مدعی شد ون خال هر چقدر هم مربی بزرگی باشد وارد باشگاهی متفاوت به نام یونایتد می شود و به کسی مانند گیگز که 22 سال است در این باشگاه است نیاز دارد تا بتواند بهتر کار کند و از ان مهم تر در صورت کنار گذاشتن اشطوره ولزی یونایتد او خود فاتحه خود را در یونایتد خوانده است چرا که حمایت سکوها را از دست می دهد ودر یونایتد ز دست دادن حمایت هواداران یعنی پایان خط.

اسکای همچنین به رونی اشاره کرد و گفت ون خال باید بسیار خوشحال باشد که همچون رونی را در تیم خود دارد و فروش او و یا گرفتن بازوبند کاپیتانی غیرممکن است.او رونی است و ون خال نمی خواهد با لجبازی های بی مورد شرایط خروج خود را فراهم کند.

حال همه یونایتدی ها منتظرند ببینند خود گیگز تصمیم می گیرد خداحافظی کند و یا نه.

به نظر می اید ون خال بسیار اگاهانه برخورد خواهد کرد و به خوبی از محبوبیت گیگز و رونی اگاه است و با زیرکی تمام از این دو به سود خو.د استفاده خواهد کرد.

 

۰ Comments