جایگزین مسیر

گیگز تحت تاثیر ون خال قرار گرفته است

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

رایان گیگز در کنفرانس خبری بعد از تمرین امروز یونایتد به جزئیات اولین دیدار خود با ون خال پرداخت و توضیح داد که چگونه ون خال او را متقاعد کرده است که دستیار اول باشد.

گیگز در کنفرانس خبری گفت:

“ما در پایان فصل به کمک بازیکنانی که با ون خال رابطه داشتند با او ارتباط برقرار کردیم و قرار ملاقاتی را با او تنظیم کردیم.

ون خال هم اکنون شرایط سختی را دارد چرا که تمامی بازیکنان ما در تعطیلات به سر می بردند و ون خال  هلند را تا نیمه نهایی جام جهانی بالا برد و فشار زیادی را تحمل کرد و بلافاصله هم کارش را در اولدترافورد آغاز خواهد کرد.

من با پروازی به هلند رفتم و دیداری چند ساعته با ون خال داشتم و قرار بود هر آنچه که در مورد منچستریونایتد لازم بود را به او بگویم و بازیکنانی که قرار است باشند و یا بازیکنانی که قرار است بروند و یا خرید بازیکن و من تمام سعی خودم را کردم تا لوئیس متوجه شود شرایط یونایتد بسیار سخت است و فصل مهمی در تاریخ باشگاه رقم خواهد خورد.

اما او بدون هیچ ترسی شرایط را پذیرفت و من نیز تهییج شدم در این شرایط به او کمک کنم.

لوئیس مربی با دیدگاه و فلسفه ای روشن است و نخواهد گذاشت شرایط سخت در یونایتد مانع لذت بردن او در اولدترافورد شود.اگر به گذشته ی او هم نگاه کنید او در تیم های بزرگی مانند بارسلونا و بایرن مونیخ کار کرده است و از نظر من #منچستریونایتد بزرگترین جایی خواهد بود که او کار خواهد کرد.

او از هیچ چالشی هراس ندارد و نمی ترسد.

به دست آوردن قهرمانی در لیگ برتر هرگز آسان نیست اما این چیزی است که من و لوئیس به دنبال او هستیم.”

هنگامی که در مورد عملکرد ون خال در جام جهانی برزیل از رایان گیگز افسانه ای سوال شد گفت:

“نتیجه ی شب گذشته واقعا نا امید کننده بود چرا که آن ها فوق العاده جنگیدند و شایستگی  حضور در فینال را داشتند.هیچ کس از هلند ون خال انتظار نداشت تا قهرمان جهان با 5 گل  نابود کند و نمایش های هلند در جام جهانی مطمئنا هواداران یونایتد را امیدوار تر کرده است و همه به قدرت تاکتیکی ون خال پی برده اند.

ون خال از تمامی بازیکنانش استفاده می کند و بهترین بازی را هم می گیرد و برای هر بازی برنامه ی  خاص خودش را هم دارد.دوست داشتم تا ون خال بتواند قهرمان جهان شود اما نشد ولی نیمه نهایی جام جهانی خود یک دستاورد بزرگ است.

گروه ون خال به دنبال دستاورد های زیادی در یونایتد است.بنابراین من تا زمانی که او هست در کنارش در اولدترافورد خواهم بود.”

۰ Comments