جایگزین مسیر

گیگز شاید در آخرین بازی خانگی یونایتد به میدان برود

by | اردیبهشت , ۱۶ , ۱۳۹۳

رایان گیگز امیدوار است تا در بازی برابر هال سیتی که شاید آخرین بازی او در مقام بازیکن یونایتد در الدترافورد باشد در روز سه شنبه به عنوان بازیکن ذخیره به میدان برود و گل پیروزی بخش تیم را بزند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اسطوره شیاطین سرخ هنوز درباره آینده خود تصمیم نگرفته است, اما در 40 سالگی او نمی تواند با اطمینان درباره بازی کردنش در فصل آینده صحبت کند. اما فعلا او می تواند در آخرین دیدار خانگی شیاطین سرخ در تئاتر رویاها به میدان برود.

من باید به این مسئله فکر کنم اما من همچنین می خواهم که در مقام مربی تیم نیز در بازی پیروز بشوم. من می خواهم کاری را انجام دهم که بهترین کار است برای پیروزی در بازی, نه اینکه جایی برای خودم در ترکیب اولیه یا روی نیمکت کنار بگذارم, کاری که نمی خواهم انجام دهم.

البته بهترین اتفاق ممکن این است که به میدان بروم و گل بزنم, آن هم گل پیروزی بخش تیم و امیدوارم همه خوشحال باشند, اما شرایط همیشه به این شکل پیش نمی رود. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی در شب بازی رخ می دهد.

در بازی روز سه شنبه گیگز برابر هم تیمی سابق خود استیو بروس قرار می گیرد, بروس در شرایطی هدایت هال را برعهده دارد که با این تیم توانسته به فینال جام حذفی انگلستان برسد. می توان حدس زد که مربی موقت یونایتد در هفته های اخیر صبحتی با چهره های تاثیرگذار سابق شیاطین سرخ همانند بروس و دیگر بازیکنان داشته است.

من با بروسی و اوله صحبت کردم, دوتا از هم تیمی های سابقم, یکی نزدیک به بیش از 15 سال در عرصه مربیگری فعالیت می کند و دیگری مدت زمان زیادی نیست که وارد حیطه مربیگری شده است. صحبت با آنها عالی بود, هر دو آنها توصیه های متفاوتی به من کردند.

آیا من توصیه های بروسی را گوش خواهم داد؟ سه شنبه شب چنین کاری انجام نخواهم داد! چون با تیم بروسی بازی داریم, من پیش از این با او درباره انتخاب بازیکنان برای بازی ها صحبت کردم. من به خبرنگاران نیز گفتم که سخت ترین بخش کار کنار گذاشتن برخی از بازیکنان می باشد, به همین خاطر من اندکی در این باره از او مشاوره گرفتم.

۰ Comments