جایگزین مسیر

یانوزای نتوانست جایزه شخصیت جوان ورزشی را بگیرد

by | آذر , ۲۲ , ۱۳۹۲

ستاره جوان منچستریونایتد, عدنان یانوزای نتوانست به جمع سه نامزد نهایی شخصیت جوان ورزشی سال بی*بی*سی راه یابد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نام این بازیکن 18 ساله پس از نمایشی تحسین برانگیز در ترکیب اصلی یونایتد با هدایت دیوید مویز توانسته بود نامزد دریافت این جایزه شود.

با این حال, به نقل از ایندیپندنت یانوزای به خاطر دینا آشر اسمیت دونده, چارلی هال گلف باز و آمبر هیل تیرانداز نتوانست در لیست سه نفره و نهایی این جایزه قرار بگیرد.

این سه نامزد نهایی امروز در مراسم بلو پیتر اعلام شدند و برنده در مراسم اصلی که 15 دسامبر برگزار می شود, مشخص می شود. برنده سال گذشته این بخش, جوزف کریگ شناگر بود.

.

.

یانوزای علی رغم اینکه در فصل جاری تنها 9 بازی برای تیم اصلی یونایتد انجام داده است,توانسته بود با همین میزان کم بازی در تیم اصلی به لیست نامزدهای این جایزه راه یابد. اخیر بحث ها درباره بازی کردن این ستاره 18 ساله در تیم ملی انگلستان بسیار شدت گرفته بود. او چندی قبل قرارداد جدیدی با منچستریونایتد منعقد کرد.

این جایزه به ورزشکار جوانی تعلق می گیرد که نمایش فوق العاده ای ارائه کرده باشد و سن او 17 سال باشد یا تا اول ژانویه 2013 هنوز 17 سال خود را تمام نکرده باشد. در گذشته در سال 2004 اندی مورای قهرمان تنیس ویمبلدون برنده این جایزه شده بود. در سال 2002 نیز وین رونی این جایزه را از آن خود کرده بود. دارنده مدال برنز المپیک تام دلی نیز با 4 نامزدی و 3 بار کسب این جایزه مابین سال های 2007 و 2010 رکورددار این جایزه می باشد.

۰ Comments