جایگزین مسیر

یانگ: ما همه از این شکست ناراحتیم

by | اردیبهشت , ۱۴ , ۱۳۹۳

اشلی یانگ به خاطر شکست 1 بر 0 خانگی شیاطین سرخ برابر ساندرلند در الدترافورد ناراحت است, اما مصمم است تا با کمک به منچستریونایتد در بازی آخر خانگی فصل جاری برابر هال, شیاطین سرخ عملکرد نسبتا بهتری به نمایش بگذارند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علی رغم اینکه شیاطین سرخ مالکیت توپ بالایی در اکثر دقایق بازی داشتند, نتوانستند ضربه ای به دفاع تیم گاس پویت بزنند تا در پایان بازی گربه های سیاه با تک گل لارسون که در نیمه اول زده شد, با کمترین اختلاف گل سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

پس از بازی یانگ افسوس عملکرد ضعیف تیم در یک سوم دفاعی تیم حریف را می خورد و معتقد است که شیاطین سرخ گل اول را میزدند, می توانستند راه را برای زدن گل های بیشتری هموار کنند.

او در مصاحبه خود با شبکه باشگاه گفت:

من فکر می کنم با آن شکل که ما بازی را آغاز کردیم, نشان دادیم که به دنبال گل زدن هستیم. ما می دانستیم که ساندرلند احتمالا رو به دفاع می آورد و آنها تلاش خواهند کرد تا در ضدحملات به ما ضربه بزنند. اینکه آنها توانستند آن گل را بزنند, واقعا ناراحت کننده بود و ما در رختکن به خاطر آن گل بسیار ناراحت بودیم.

من فکر نمی کنم ما تنها یک موقعیت گل آشکار در بازی داشتیم. این دیدار, از آن بازی هایی بود که اگر یک گل به ثمر برسانید, احتمالا می توانید گل های بیشتری در ادامه بزنید. اما این چنین نشد و ما به همین خاطر ناراحت هستیم.

یانگ می افزاید که یونایتد به دنبال این خواهد بود تا با پیروزی در دو بازی آخر فصل این شکست را جبران کند.

بدیهی است که بازیکنان ناراحت هستند به همان اندازه که هواداران و کادر فنی ناراحت هستند. ما دو بازی دیگر داریم و برای کسب 6 امتیاز بازی خواهیم کرد. در فاصله بسیار کمی ما اواسط هفته برابر هال بازی خواهیم کرد و سپس در بازی خارج از خانه به مصاف ساوتهمپتون می رویم, پس می خواهیم همه چیز را درست کنیم و به روند پیروزی برگردیم.

همه همیشه می گویند که فصل جاری, فصل ناامید کننده ای برای ما بوده است و ما 7 شکست خانگی داشتیم که در تاریخ یونایتد سابقه ندارد. ما باید در آخرین دیدار خانگی که داریم به خط پیروزی برگردیم و می خواهیم تا هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

ما باید به میدان برویم و پیروز بشویم, این روش منچستریونایتد است. ما باید حمله کنیم و در بازی از حریف خود برتر باشیم, این دقیقا همان چیزی است که ما قصد انجام دادن آن را دارین. بدیهی است که ما برای قهرمانی نمی چنگیم, اما بازی هایی باقی مانده است که باید در آنها پیروز شویم. هنوز امتیازهایی باقی مانده است که ما می توانیم آنها را بدست بیاوریم و ما چشم به پیروزی در این دیدارها دوخته ایم.

۰ Comments