جایگزین مسیر

یانگ مصمم برای بازگشت به اوج

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۲

وینگر انگلیسی منچستریونایتد, امیدوار است تا پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش دوباره به شرایط آرمانی خود برگردد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – وینگر منچستریونایتد, اشلی یانگ احساس می کند که آماده است تا در طول فصل جاری تاثیر خود را بر روی تیم بگذارد.

یانگ 28 ساله که در سال 2011 از استون ویلا به منچستریونایتد آمده, از حضور در اولین بازی تیم در الدترافورد لذت برد اما به این نکته تاکید می کند که دوران بازی او در یونایتد پس از چندین مصدومیتی که در فصل گذشته گریبان او را گرفت, در شرف نابودی بود.

اما اکنون به نظر می رسد این بازیکن مشکلات جسمانی که داشت را پشت سر گذاشته است و در اولین بازی دیوید مویز در الدترافورد برابر چلسی به میدان رفت, او تاکید می کند که مشتاق حضور هرچه بیشتر در میدان است و تمام تلاش خودش را می کند تا بهترین عملکرد خود را در ماه های پیش رو برای یونایتد به نمایش بگذارد.

او به MUTV گفت: من احساس می کنم, آماده هستم. پیش فصل کاملی را پشت سر نگذاشته ام اما من تمام طول تابستان تلاش کرده ام تا خودم را آماده کنم, هنگامی که من فراخوانده شوم, من وارد زمین خواهم شد و 110 درصد تلاشم را به نمایش خواهم گذاشت.

“من فصل گذشته با مصدومیت هایی که داشتم, فصل بدی را پشت سر گذاشتم, که ناامیدکننده بود. اما من خوشحالم که به زمین بازی برگشته ام و دقایقی فرصت بازی پیدا کردم. من احساس خوبی در زمین داشتم و قسم می خورم, حالا من همان مصدومیت ها را در فصل جاری نخواهم داشت.”

یونایتد بازی سخت دیگری از هفته سوم رقابت های لیگ برتر برابر لیورپول در آنفیلد برگزار خواهد کرد.

۰ Comments