جایگزین مسیر

یورک: تاکنون یونایتد را اینگونه فعال در نقل و انتقالات ندیده بودم

by | تیر , ۱۳ , ۱۳۹۳

مهاجم سابق منچستریونایتد, دوایت یورک می گوید تا به حال باشگاه منچستریونایتد را اینگونه فعال در بازار نقل و انتقالات ندیده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد تا به این لحظه دو بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کرده است, لوک شاو از ساوتهمپتون و آندر هررا از اتلتیک بیلبائو و شایعات درباره خریدهای دیگر شیاطین سرخ نیز ادامه دارد.

شاو با انتقال به یونایتد به گرانترین بازیکن جوان حال حاضر دنیای فوتبال تبدیل شد. گفته می شود #منچستریونایتد با مبلغی حول و حوش 30 میلیون پوند این بازیکن 18 ساله را به الدترافورد آورده است.

آندر #هررا نیز با مبلغی مشابه رقم انتقال #شاو از اتلتیک بیلبائو به یونایتد ملحق شد. یونایتد سال گذشته نیز برای خرید هررا اقدام کرده بود.

پس از پشت سرگذاشتن فصلی ناامید کننده تحت هدایت دیوید مویز, شیاطین سرخ امسال مصمم هستند تا با تقویت ترکیب تیم دوباره به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برگردند. دوایت #یورک نیز معتقد است عملکرد یونایتد در بازار نقل و انتقالات تا به این لحظه نشان می دهد که شیاطین سرخ برای جبران شکست های فصل گذشته بسیار مصمم هستند و همچنان نیز برای خرید بازیکنان دیگری تلاش می کنند.

یورک در مصاحبه خود با ESPN گفت:

ما عزم آنها را با خرید خوان ماتا به مبلغ 37 میلیون پوند در طول فصل گذشته دیدیم و سپس آنها تا به امروز 60 میلیون پوند برای جذب 2 بازیکن خرج کردند, مبلغی که برای منچستریونایتد, رقم بالایی محسوب می شود.

به همین خاطر, چیزی که آنها می خواهند به رقبای خود بگویند, این است که ما فصل بدی را پشت سر گذاشتیم, اما قصد داریم با هر تیمی برای قهرمانی رقابت کنیم. بازیکنانی که می خواهیم را به خدمت خواهیم گرفت و به سرعت نیز آنها را به ترکیب خود اضافه خواهیم کرد تا ترکیبی داشته باشیم که برای شروع فصل و آینده, خودش را آماده کند.

پس از نهایی شدن این دو خرید شیاطین سرخ هنوز در آستانه جذب بازیکن دیگری قرار ندارند و شایعات پیرامون گزینه های باشگاه همچنان ادامه دارد. اینکه چه بازیکنی خرید سوم یونایتد در تابستان امسال خواهد بود, هنوز مشخص نیست, نام هایی در این بین مطرح می شوند, مانند توماس #فرمالن مدافع آرسنال, ویلیام #کاروالهو هافبک اسپورتینگ و استفان #دورای مدافع جوان تیم ملی هلند و آنخل #دی_ماریا وینگر آرژانتینی رئال مادرید, همه گزینه هایی هستند که احتمال می رود تابستان امسال به الدترافورد بیایند.

یورک درباره دلیل این سیاست فعلی باشگاه در فصل نقل و انتقالات می گوید:

ما زمانی که صحبت از خرید بازیکن می شود, منچستریونایتد تا به این حد فعال تا به حال ندیده بودیم.

اما اکنون دو بازیکن باکیفیت از یونایتد جدا شده اند, نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند, آنها باید جای خالی این دو بازیکن را با جذب چند بازیکن باتجربه پر کنند.

آنها به 6 یا 7 بازیکن نیاز دارند تا عزم خود را به دیگران نشان دهند. آنها تاکنون دو بازیکن خریده اند و من انتظار دارم بازیکن های بیشتری در ادامه به یونایتد بیایند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما منچستریونایتد به چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی نیاز دارد؟

۰ Comments