جایگزین مسیر

یوناتید 10 میلیون مبلغ را برای کلمن افزایش داد

by | اردیبهشت , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

شیاطین سرخ که قصد خریدهای زیادی دارند نمی خواهند بازیکنی را که می خواهند از دست دهند و پیشنهادهای وسوسه کننده ای ارائه می دهند.یکی از انها کلمن می باشد که گاردین مدعی شد یونایتد 10 میلیون پوند دیگر بر پیشنهادش اضافه خواهد کرد.

منچستر یونایتد در حال پیگیری جذب بازیکن 25 ساله ی اورتون می باشد.

پس از ورود دیوید مویس به یونایتد بازیکنان زیادی از اورتون به یونایتد لینک شده اند اما با اینکه مویس اخراج شده است گویا یونایتد همچنان خواهان این دفاع راست خستگی ناپذیر می باشد.

کلمن در این فصل روند بسیار خوبی را داشته است و چه در حمله و چه در دفاع یکی از بهترین های جزیره بود و توانست در پایان فصل عنوان بهترین بازیکن سال اورتون را کسب کند.

کلمن بعد از کسب این جایزه در طی مصاحبه ای که با شبکه باشگاه اورتون داشت از پیشرفت خود بسیار خوشحال بود و از اینکه راه برای حضور در تیمهای بزرگ را دارد بسیار ذوق زده بود.

او در این باره گفت:

“وقتی سال 2009 به اینجا امدم هیچگاه فکر نمی کردم بتوانم به این جایگاه برسم و بسیار از همه اعضای باشگاه تشکر می کنم.

من در اورتون بسیار راحت هستم اما حضور در باشگاه های بزرگ مرا به ذوق اورده است و خیلی خوشحالم که توانسته ام علاقه انها را به سوی خود بیاورم.”

با توجه به این صحبت ها به نظر می اید یونایتد در صورت راضی کردن اورتون مشکلی برای جذب کلمن ندارد.به همین دلیل گاردین مدعی شد یونایتد 10 میلیون بیشتر از پیشنهاد قبلی خود خواهد پرداخت و 25 میلیون پوند بابت او می پردازد.

اگر چه هواداران یونایتد از خرید بازیکنان اورتون خاطره ی خوشی ندارند اما او یکی از بهترین های سمت راست دفاع در اروپا می باشد.

گاردین ادعا کرد در صورتی که اورتون در تابستان بتواند جایگزین خوبی برای کلمن پیدا کند برای فروش او مشکلی ندارد و یونایتد می تواند روی او حساب کند.

 

۰ Comments