جایگزین مسیر

یونایتد، ریکی اسبراجا را به خدمت گرفت

by | تیر , ۱۶ , ۱۳۹۶

یونایتد، ریکی اسبراجا را به خدمت گرفت

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – باشگاه منچستر یونایتد مفتخر است که استخدام ریکی اسبراجا (Ricky Sbragia) را به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال باشگاه، اعلام کند.

اسبراجای ۶۱ ساله که پیش تر بین سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ مربی تیم رزروها بود و توانست عناوین مختلفی مانند جام بزرگسالان شهر منچستر، لیگ برتر رزروهای ناحیه شمال و لیگ قهرمانی رزروها در سطح ملی در سال ۲۰۰۵ را کسب کند. سپس او مربیگری در رده های مختلفی مانند بولتون واندررز، ساندرلند و اتحادیه فوتبال اسکاتلند را تجربه کرد.

نیکی بات در این مورد گفت:

ریکی گنجینه ای از تجربه را با خود به همراه خواهد آورد و به ما در تداوم سنت کلیدی و مهم باشگاه مبنی بر تزریق بازیکنان جوان به تیم اصلی کمک خواهد کرد. خوشحالم که او به یونایتد بازگشته است تا به ما در این نقش مهم و در پیشرفت آکادمی یاری رساند.

در همین مورد، ریکی اسبراجا گفت:

نمی توانم بیش از این از بازگشت به منچستر یونایتد، خوشحال باشم. باشگاه دوران هیجان انگیزی را سپری می کند؛ ساختار جدیدی بر آکادمی حکم فرماست و به همان نسبت مربیان و تیم مدیریت جدیدی در اینجا حضور دارند.

از چالش خود در این پست خوشحالم؛ همواره نام یونایتد جلوتر از بقیه در مساله ی اهمیت به آکادمی حضور دارد. از اینکه در تفکرات جدید برای آینده ی جوانان فوتبال حضور دارم، بسیار مسرورم.

۰ Comments