جایگزین مسیر

یونایتد آماده است تا اجازه جدایی اورا را صادر کند

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

بنا به گزارش منابع نزدیک به ESPN باشگاه منچستریونایتد نمی تواند در برابر تصمیم مدافع چپ باتجربه خود مبنی بر جدایی از یونایتد و پیوستن به یوونتوس مقاومت کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اورا 33 ساله در ماه می گذشته قرارداد جدیدی با یونایتد امضا کرد, اما اکنون گفته می شود قهرمان سری آ به خرید او علاقه نشان داده است.

تصور بر این است که خانواده #اورا در منچستر خوشحال نیستند و اگر این مشکل ادامه داشته باشد, یونایتد در نهایت تصمیم به فروش این بازیکن خواهد گرفت.

از مدت ها قبل شایعات فراوانی درباره علاقه یوونتوس به این بازیکن سابق موناکو منتشر می شد و اکنون این شایعات بیش از پیش جدی شده است. باشگاه یوونتوس به دلیل رقم پایین جذب این بازیکن به خاطر سن بالایی که دارد, او را گزینه مناسبی برای تقویت دفاع چپ تیم یووه می داند.

اورا هنوز پس از بازگشت از جام جهانی تمرینات خود را آغاز نکرده است. این مدافع 33 ساله در رقابت های جام جهانیی 2014 برزیل به تیم ملی فرانسه کمک کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یابد.

شیاطین سرخ در حین برگزاری رقابت های جام جهانی با قیمت 27 میلیون پوند لوک شاو را از ساوتهمپتون به خدمت گرفتند تا جانشین اورا در سال های آینده بکنند.

در طول 8 فصل گذشته اورا گزینه اصلی شیاطین سرخ برای پست دفاع چپ بوده است و او در طول 379 بازی که برای یونایتد از سال 2006 تا به امروز انجام داده است, 10 گل به ثمر رسانده است.

#منچستریونایتد در سال 2014 دو مدافع چپ خود را به فروش رساند, فابیو داسیلوا و آلکساندر بوتنر, به همین خاطر اگر اورا از یونایتد جدا شود, شیاطین سرخ بدون شک برای خرید مدافع جدیدی اقدام خواهند کرد.

البته نکته دیگری که تعجب کارشناسان را به همراه داشته است, تصمیم باشگاه برای قطع همکاری با سه مدافع اصلی خود در پایان فصل گذشته می باشد. نمانیا ویدیچ, ریو فردیناند و اکنون پاتریس اورا سه مدافع باتجربه شیاطین سرخ هستند که در طول نزدیک به یک دهه گذشته گزینه های اصلی خط دفاع تیم بودند. کارشناسان معتقدند ازدست دادن هر سه این بازیکنان در یک زمان مشکل بزرگی برای یونایتد ایجاد خواهد زیرا تجربه این بازیکنان می توانست کمک بسیار زیادی به پرورش نسل بعدی مدافعان یونایتد بکند.

[highlight]نظر شما چیست؟ آیا اورا از یونایتد جدا خواهد شد؟ آیا این تصمیم درستی می باشد؟[/highlight]

۰ Comments