جایگزین مسیر

یونایتد بار دیگر به دنبال بیل در تابستان آینده

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –یونایتد به دنبال این است که بیل که به تازگی راهی مادرید شده است و ناراضی به نظر می رسد به لیگ برتر بازگرداند.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزاش روزنامه فرانسوی Le 10 Sport یونایتد آماده است با یک پیشنهاد 100 میلیون یورویی گرت بیل را در تابستان آینده به لیگ برتر بکشاند.

گزارش ها حاکی اسا از اینکه تابستان گذشته یونایتد در جذب بیل شکست خورده است و بیل به مادرید پیوست و یونایتد به دنبال این است که به هر شکلی شده بیل را در تابستان آینده به یونایتد بیاورد.

بیل که حدود 86 میلیون برای مادرید هزینه برداشته و با بازی های کم در لالیگا انجام داده است به نظر می رسد تابستان آینده به لیگ برتر و منچستر یونایتد بپیوندد.

ممکن است بیل در تابستان آینده به یونایتد بپیوندد اگر به طور منظم در مادری بازی نکند تا به اینجای فصل بیل 3 دیدار را برای تیم مادریدی انجام داده است و این برای بیل شرایط خوبی به نظر نمی رسد و یونایتد علاقه زیادی برای جذب وی نشان داده است.

با استنادی که تایمز نشان داده است و همچنین Le 10 گفته است ممکن است مویس تلاش خود را برای جذب بیل زیاد کند تا یک جانشین خوب و ایده آل برای گیگز باشد.

۰ Comments