جایگزین مسیر

یونایتد برای خرید ویدال اقدام خواهد کرد

by | شهریور , ۵ , ۱۳۹۳

منچستریونایتد تا پایان نقل و انتقالات قصد دارد ویدال را به خدمت بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

یونایتد قرار است برای خرید آرتورو ویدال اقدام کرده و در چند روز آینده او را جذب کند.

به گزارش ESPN یونایتدی ها پس از خرید دی ماریا و شکستن رکورد نقل و انتقالات قصد دارند آرتورو ویدال را نیز به خدمت بگیرند.

همچنین تلگراف گزارش داد که یونایتد در چند روز آینده با اقدامی میخواهد آرتورو ویدال را به خدمت بگیرد.

ویدال از اول نقل و انتقالات به منچستریونایتد لینک شده است و هر روز شایعات بیش تری مبنی بر توافق یا ماندن ویدال انتشار میشود. از اول تابستان هواداران منچستریونایتد و یوونتوس منتظر هستند تا ببینند بالاخره چه خواهد شد.

حتی انتظار میرفت چند هفته گذشته ویدال به جمع شیاطین سرخ بپیوندد اما او این خبر را تکذیب کرد و اذعان کرد که در یوونتوس خوشحال است و قصد ترک این باشگاه را ندارد. از طرفی دیگر گزارش شده است  که فن خال نگران مصدومیت ویدال از ناحیه زانو است و برای همین تا کنون او را به خدمت نگرفته است.

مارک اوگدن کارشناس تلگراف گفت:

“انتظار میرود یونایتد در چند روز آینده حرکتی برای ویدال خواهد کرد و پیشنهادی را به مسئولان باشگاه یوونتوس ارائه خواهد کرد”

احتمال خرید ویدال تا پایان مهلت نقل و انتقالات وجود دارد.

او ادامه داد: ” یونایتد اگر در خرید ویدال شکست بخورد به دنبال نایجل دی یانگ بازیکن میلان و کوین استروتمن بازیکن رم خواهد رفت”

کارلو لادیسا روزنامه نگار مجله Gazzetta dello Sport  به این اشاره کرد که ایجنت ویدال این هفته برای مذاکره راهی منچستر خواهد شد. اگر این خرید انجام شود ویدال پس از هررا , شاو , روخو و دی ماریا پنجمین خرید شیاطین سرخ لقب خواهد گرفت.

۰ Comments