جایگزین مسیر

یونایتد برای لاپورته باید 42 میلیون یورو بپردازد؟!

by | خرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش روزنامه موندو دیپورتیو اسپانیا سران باشگاه بیلبائو برای بدست اوردن سود بیشتر از ستاره 20 ساله تیمشان می خواهند قرار داد جدیدی با او امضا کنند که بند ازاد سازی ان 42 میلیون یورو می باشد.این قرار داد تا سال 2018 می باشد.

ایمرک لاپورته 20 ساله یکی از بهترین مدافعان فصل گذشته لالیگا بود و در 35 بازی لیگ حضور داشت.او کمک زیادی کرد تا بیلبائو بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بگیرد.

ارسنال نیز به دنبال یک مدافع جوان است بتواند جانشین مرته ساکر کند اما یونایتد با وجود فروش ویدیچ و فردیناند در این تابستان باید برای خرید مدافع اقدام کند اما باید دید سران یونایتد برای یک بازیکن 20 ساله 42 میلیون می پردازند.

انریکه مربی تازه وارد باسا هم در نظر دارد او را جذب کند و برای بلند مدت جانشین کارلوس پویول کند.به نظر می اید رقابت اصلی بین دو تیم بارسا و منچستریونایتد باشد چرا که این دو تیم در این تابستان می خواهند با بودجه بسیار,خود را بازسازی کنند و شاید راضی به پرداخت این مبلغ هنگفت برای جوان ایالت باسک شوند.

لاپورته در مصاحبه با موندو دیپورتیو خروجش را تکذیب نکرد و همه چیز را به باشگاه بیلبائو ربط داد.او گفت:

“من واقعا خوشحالم که باشگاه های بزرگی برای من پیشنهاد داده ام.من علاقه دارم در تیم های بزرگ بازی کنم اما من قرار دادی تا 2018 با بیلیائو امضا خواهم کرد و انها باید تصمیم بگیرند.”

با توجه به این صحبت ها مشخص شد یونایتد در صورت راضی کردند باشگاه بیلبائو ین بازیکنمشکلی با انتقالش به یونایتد نخواهد داشت.

laporte2

۰ Comments