جایگزین مسیر

یونایتد برنده ی جدال بر سر فابرگاس؟

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه گاردین با اشاره به صحبت های لو رفته پیکه در کنفرانس خبری اعلام کرد منچستریونایتد توانسته است با فابرگاس به توافق برسد.

این روزنامه مدعی با توجه به زمان کم تا جام جهانی,فابرگاس برای تست های پزشکی در اولدترافورد شرکت نمی کند و مراحل پایانی انتقال برای بعد جام جهانی می ماند.

در کنفرانس خبری تیم ملی اسپانیا در حالی که میکروفن های پیکه و دل بوسکه روشن بود انها در مورد نهایی شدن انتقال 33 میلیون یورویی فابرگاس صحبت کردند و می توان به طور قطع گفت او از بارسلونا جدا شده است.

ون خال در ابتدا به نظر می امد خواهان کروس می باشد و علی رغم تمجیدهایش از کروس در دورانی که در بایرن بود او خواهان هافبکان دیگری شد و گویا فهمیده بود کروس از لحاظ بدنی به کار یونایستد نمی اید.شواینی و فابرگاس و ویدال اهداف اصلی ون خال می باشند و به نظر می اید در نهایت فابرگاس به اولدترافورد خواهد امد.

از میان ویدال و شواینی و فابرگاس منطقی ترین گزینه و البته در دسترس ترین گزینه هافبک اسپانیایی بود.گاردین مدعی شد رقابت اصلی بین چلسی و یونایتد بوده است و ارسن ونگر اصلا به دنبال او نبوده است.

در صورت پیوستن فابرگاس به یونایتد باید منتظر جذب هافبک تنومندی مانند ویدال,کاروالیو و یا استروتمن باشیم تا در کنار او بتوانند خط هافبک خوبی را تشکیل دهند.

به نظر شما فابرگاس به اولدترافورد منتقل شده است؟

۰ Comments