جایگزین مسیر

یونایتد بسیار مصمم برای به خدمت گرفتن مارکینیوش

by | بهمن , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

مدتی است که شایعه علاقه باشگاه منچستریونایتد برای به  خدمت گرفتن مارکینیوش مدافع برزیلی 20 ساله و اینده دار باشگاه پاریس سن ژرمن قوت گرفته است و برخی از خبرگذاری ها و روزنامه ها نیز خبر از پیشنهادادت این باشگاه برای مارکینیوش را داده اند.

مارکینیوش یک مدافع بسیار اینده دار میباشد و این را هم در بازی هایی که انجام داده است ثابت کرده است او در سال 2013 با مبلغ 31 میلیون یورو از باشگاه اث رم به پاریسن ژرمن پیوست اما تابستان گذشته و با ورود داوید لوئیز جایگاه ثابت خود را در تیم از دست داده است و همین بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا را برای به خدمت گرفتن وی مصمم کرده است.

حال ایجنت مارکینیوش طی گفتگویی اعلام کرده است:

واقعیت این است که چند باشگاه بزرگ و مطرح اروپا به دنبال مارکینیوش هستند باید بگویم منچستریونایتد هم یکی از انهاست و بسیار جدی میباشد یونایتد مدتهاست که به مارکینیوش علاقه مند است و اکنون نیز پیشنهادی از انها دریافت کرده ایم.

معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد مارکینیوش اکنون بازیکن پاریس سن ژرمن است و ما به قراردادی که با باشگاه داریم پایبندیم ولی دراخر همه چیز به باشگاه و تصمیمات لوران بلان برمیگردد.

وی افزود:

مارکینیوش فوق العادست و به اعتقاد من به همان اندازه تیاگو سیلوا و داوید لوئیز خوب میباشد این را هم فراموش نکنیم که او فقط 20 سال سن دارد او در اینده بهترین مدافع دنیا خواهد شد.او توانایی بازی در دو پست دفاع راست و دفاع وسط را دارد و در هردو پست نیز فوق العاده است.او جوان است و شور و اشتیاق بسیاری برای بازی کردن دارد و از نیمکت نشینی راضی نیست.

۰ Comments