جایگزین مسیر

یونایتد به جذب ژاوی علاقه دارد!!

by | اردیبهشت , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش دیلی استار ژاوی در حین مذاکرده با بازسا که روند خوبی ندارد پیشنهادات لیگ برتری را نیز بررسی می کند.گویا یونایتد و ارسنال خواهان او می باشند.

بازیکن 34 ساله اسپانیایی قصد دارد در اخرین سال های بازی خود قرارداد پرسودی ببندد و از لیگ امریکا نیز پیشنهاد دارد اما گویا او هنوز هم علاقه به بازی در بالاترین سطح را دارد و از حضور در لیگ انگلیس استقبال می کند.

با توجه به در دسترس بودن هافبک کهنه کار بارسلونا یونایتد و ارسنال برای جذب او اقدام خواهند کرد.اگر چه به نظر تصمیم اشتباهی می اید چرا که او نهایتا دو سال دیگر بتواند خوب کار کند.

ژاوی برای تمدید قرارداد پیشنهاد حقوق 150000 هزار یورو در هفته داده است و مقامات بارسا که در مشکل مالی قرار دارند می خواهند هزینه ها را پایین بیاورند و نمی خواهند همچین حقوقی بپردازند.

او دو سال دیگر قراداد دارد اما با توجه به افت بارسا مسوولین تیم قصد دارند نسل جدیدی را وارد این تیم بکنند و احتمال فروش او بسیار می باشد.

یونایتد برای پرداخت دستمزد و خرید وی هیچ مشکلی ندارد اما سن و سال  ژاوی باعث می شود تا یونایتد به زودی دوباره هزینه کند.

البته  ژاوی همیشه از تحسین کنندگان سبک بازی ارسنال و ونگر بود چرا که انها شباهت زیادی به بازی بارسلونا دارند و شاید این موضوع او را به سوی لندن بکشد ولی باید دید ایا ارسنال این حقوق را می پردازد.

ایا شما با خرید  ژاوی 34 ساله موافقید؟

 

۰ Comments