جایگزین مسیر

یونایتد به خرید توره و هوملس بسیار امیدوار است

by | تیر , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچسترایوینینگ نیوز که از جمله منابع معتبر در مورد یونایتد می باشد امروز در خبری مدعی شد یونایتد در شرایط خوبی برای جذب یایا توره و مت هوملس می باشد و مذاکرات خوبی را تا کنون داشته است.

امروز صبح دیلی استار نیز مدعی شد یونایتد برای جذب ستاره ی همسایه ی خود شانس زیادی دارد و شایدد یایا توره را در اولدترافورد ببینیم.

البته توره از پاری سن ژرمن نیز پیشنهاداتی دارد اما به نظر می آید او خواهان بازی در لیگ جزیره است و ایجنتش از حضور او در سیتی نا امید شده است.

توره بدون شک هم اکنون یکی ازبهترین ها در پست خود می باشد و علی رغم بازی در خط هافبک او سومین گلزن برتر لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته بوده است.خرید او شاید عجیب به نظر بیاید اما شرایط بسیار پیچیده است و شاید حضور او در لباس یونایتد ممکن شود.

منچستر ایوینینگ نیوز همچنین با اشاره به هوملس مدعی شد با خرید ماتیاس گینتر توسط کلوپ شایهات در مورد خروجهملس بیشتر شده است و یونایتد همچنان با پیشنهادی بین 25 تا 30 میلیون پوند خواهان این بازیکن است.

علاقه ی ون خال به هوملس بر هیچ کس پوشیده نیست و اما در صورت خرید او دیگر شرایط بریای خرید رویس بسیار سخت می شود و البته کار درست هم همین است و فاع بسیار شرایط سخت تری نسبت به وینگ دارد و از آن مهم تر وجود گزیننه های دیگر مانند دی ماری و گریزمان می باشد.

 

۰ Comments