جایگزین مسیر

یونایتد به خرید تیاگو بسیار نزدیک شده است

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۲

منابعی از منچستر یونایتد به  ESPN اطلاع دادند که با توجه به شرایط مثبت چند روز اخیر مذاکراتشان با تیاگو به خرید این بازیکن بسیار نزدیک شده اند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – یک مقام رسمی الدترافورد بیان کرد که روند مذاکرات با تیاگو بسیار خسته کننده و همانند مذاکرات با ویسلی اشنایدر در سال 2011 شده است ولی تفاوت این دو این است که به نظر می رسد مذاکرات با تیاگو با موفقیت به پایان خواهد رسید. همچنین این امید وجود دارد که خرید تیاگو را در اولین کنفرانس مطبوعاتی دیوید مویس به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ اعلام کنند.
روزنامه ی اسپانیایی اسپورت در روز دوشنبه گزارش داد که تنها مانع موجود بر سر راه یونایتد برای جذب تیاگو درخواست وی برای گنجاندن بند ازادسازی مشابه در قرارداد وی بود که در این صورت در صورتی که به وی فرصت کافی برای بازی داده نشود تیاگو میتواند با پرداخت مبلغی مشخص باشگاه را ترک کند که به نظر میرسد باشگاه انگلیسی با ان مشکل چندانی ندارد.
همچنین دیوید مویس نیز به طور خاص  پیگیر وضعیت انتقال تیاگو به یونایتد می باشد و میخواهد هر چه سریعتر این امر پایان پذیرد. علاوه بر این خبر هایی که از جانب این بازیکن به گوش میرسد بسیار امیدوار کننده تر از ده روز اخیر میباشند.
در هر حال بارسلونا نیز هنوز اندکی شانس برای نگه داشتن این بازیکن برای خود قائل می شود. روز سه شنبه سخنگوی این باشگاه ،تونی فریکسا ، اعلام کرد :
“هنوز هیچ خبری در مورد تیاگو وجود ندارد. او با ما یک قرارداد دارد و چیزی اعلام نکرده است پس او هنوز بازیکن بارسلونا حساب می شود.”
جدا از اطمینان یونایتدی ها بر سر این موضوع ، هواداران منچستر یونایتد دارای اندکی بیم و هراس در مورد این انتقال می باشند چرا که اکنون باشگاهشان  عصر جدیدی را اغاز کرده است و در گذشته نیز در مذاکرات با بازیکنان بزرگ و با کیفیت خاطرات شیرینی ندارند.

در چند تابستان گذشته، آنها اطمینان پیدا کرده بودند که با اسنایدر، مسوت اوزیل، داوید سیلوا و کریم بنزما قرارداد خواهند بست اما پس از گذشت مدتی اندک مذاکرات با شکست مواجه شد. با این حال، این بار، یونایتد احساس می کند هرکاری که می توانسته انجام داده، از بندهای قرارداد گرفته تا حقوق تیاگو در منچستر.
از طرف دیگر، مویز به این مسئله پی برده است که نگرش دیگری به حفظ وین رونی در باشگاه دارد، علی رغم صحبت های سرآلکس فرگوسن در رابطه با جدایی رونی از یونایتد. این دو امروز تصمیم داشتند جلسه ای با همدیگر برگزار کنند.
سرمربی جدید یونایتد همچنین قصد به خدمت گرفتن ازکویل گارای از بنفیکا و کوین استروتمن از آیندهوون را دارد، اگرچه طبق گزارشات رسیده هیچ کدام از این قرارداد ها در مراحل نهایی خود قرارندارند.
مدیر ورزشی آیندهوون مارسل برند در روز سه شنبه تاکید کرد که این باشگاه هلندی با این بازیکن به توافق رسیده است تا در آیندهوون بماند. برندز به دتلگراف گفت: او می داند که برای فصلی دیگر در باشگاه خواهد ماند.
آیا یونایتد باید با خود این بازیکن برای قرارداد به توافق برسد، با این حال ، آنطور که به نظر می رسد آیندهوون بر سر حرف خود نخواهد ایستاد. مویز همچنین مایل به جذب گارای است و در اقدامی عجیب، در اولین ماه از حضور خود درشغل جدیدش در یونایتد شرایط این مدافع مرکزی را در باشگاهش دنبال خواهد کرد.
همچنین انتظار می رود یونایتد دوباره به دنبال لیتون بینز باشد، پس از اینکه پیشنهاد ۱۰-۱۲ میلیون پوندی این باشگاه از سوی اورتون رد شد.

۰ Comments