جایگزین مسیر

یونایتد به خرید ولکوف نزدیک تر شد

by | دی , ۱۷ , ۱۳۹۲

به نقل از 24 چاسا باشگاه رم برای دعوت آزمایشی ولکوف به تمرینات خود پیشنهاد داده است اما این پیشنهاد از سوی سران اسلاویا صوفیه رد شده است. این خبر احتمال پیوستن ولکوف به یونایتد را بالا می برد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ولکوف دوره آزمایشی موفقی را در ماه جاری در منچستریونایتد پشت سر گذاشته است و ما از زمانی که او به بلغارستان برگشته است شرایط او را زیر نظر داریم.

اکنون صوفیه پیشنهاد رم برای گذارندن دوره ای آزمایشی برای ولکوف را رد کرده است. این مسئله باعث می شود یونایتد برای خرید او در وضعیت بهتری قرار بگیرد.

این بازیکن 17 ساله یکی از آینده دار ترین و بهترین استعدادهای بلغارستان محسوب می شود و به او لقب نمانیا ویدیچ تازه را داده اند. او با قدی بلند بازیکنی قدرتمند است و سبک بازی او بیشتر فیزیکی می باشد.

علاوه بر رم و یونایتد, باشگاه زسکا مسکو روسیه نیز تمایل دارد تا این ستاره بلغار را حتی اگر شده به طور آزمایشی به باشگاه خود بیاورد.

دیدن سوپراستارهای آینده در ترکیب یونایتد باعث می شود تا موفقیت تیم در آینده بیشتر از گذشته تضمین بشود. امیدواریم یونایتد پس از رد پیشنهاد رم از سوی باشگاه بلغاری برای خرید او زودتر اقدام کند.

۰ Comments