جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال انتقال 34 میلیونی رویس

by | آبان , ۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –منچستر یونایتد آماده است تا بند آزاد سازی مارکو رویس بازیکن دورتمند را پرداخت کند و او را به اولترافورد بیاورد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یونایتد حاضر به پرداخت بند آزاد سازی رویس می باشد در این حال منچستر یونایتد باید رقیبانی همچون سیتی و آرسنال را کنار بزند تا او را به تئاتر رویا ها بیاورد.

مارکو رویس که در چند سال اخیر خود را به عنوان یک پدیده در اروپا معرفی کرده است این روزها در دورتمند بسیار نمایش عالی را از خود به جا گذاشته است  و در فصل گذشته یکی از مهره های اصلی دورتمند برای صعود به فینال لیگ قهرمانان به شمار می رفت.

این در حال است که آرسنال منچستر سیتی و منچستر یونایتد سخت به دنبال آوردن این بازیکن به لیگ جزیره هستند و رقابت سختی نیز در این راه پیش رو دارند.

به گزارش دیلی استار منچستر یونایتد سخت تلاش می کند تا رویس را در ژانویه به خدمت بگیرد و حاضر است بند آزاد سازی رویس نیز پرداخت کند.

با این حال آرسنال و سیتی نیز سخت به دنبال آوردن این ستاره 24 ساله هستند و یونایتد کار سختی برای این انتقال پیش رو دارد.

ولی گفته می شود دورتمند تا جایی که بتواند نمی گذارد مارکو رویس به تیم دیگری منتقل شود چون این تیم ماریو گوتزه را تابستان گذشته به بایرن مونیخ فروخته است و این برای تیم های خواهان او سخت می کند.

ستاره سابق مونشن گلادباخ که قرارداد طولانی را با دورتمندی ها دارد ولی اگر تیمی حاضر به پرداخت بند آزادسازی رویس شود این کار را برای دورتمند سخت می کند برای نگه داشتن رویس.

ولی خود رویس این چنین می گوید فعلا در دورتمند خوشحال است و آینده او در دورتمند قابل پیش بینی است و او دورتمند را بسیار دوست دارد.

او به کیکر گفت:من به عنوان یک بازیکن در دورتمند خوشحال هستم و دلیلی برای ترک این تیم نمی بینم.

من تا سال 2017 با دورتمند قرارداد دارم و این خبر ها بسیار بی ربط می باشد و این ها روی من تاثیری نمی گذارد.

گفته می شود که در دیدار هفته گذشته آرسنال برابر دورتمند مسئولان توپچی بازی او را تماشا می کردند سخت به دنبال آوردن رویس به امارات هستند این بازی 2-1 به سود دورتمند به پایان رسید.

من سیتی نیز آماده این است که بند آزاد سازی رویس را پرداخت کند ولی به نظر می رسد با بازیکنانی که در سیتی حضور دارند این انتقال انجام نشود.

۰ Comments