جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال بازیکن بشیکتاش

by | مرداد , ۱۱ , ۱۳۹۵

یونایتد به دنبال بازیکن بشیکتاش

پایگاه هواداران منچستریونایتد

به گزارش IBT یونایتد برای جذب هافبک طراح باشگاه بشیکتاش ، با آرسنال رقابت خواهد کرد .

منچستریونایتد مخفیانه در حال بررسی احتمالات جذب اوگوژان اوزیاکوب است . مورینیو که در پی تقویت خط هافبک خود پیش از شروع فصل جدید است ، خواهان جذب این هافبک خلاق شده است . هافبک سابق آرسنال که در دو فصل گذشته کمک شایانی به بشیکتاش برای کسب قهرمانی در لیگ کرده ، گزینه مناسب خوزه مورینیو برای تقویت خط میانی تیم است .

اوزیاکوپ که ۲۳ سال سن دارد ، در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ از آرسنال به بشیکتاش پیوست که حاصل آن ، ۱۱۰ بازی و ۱۹ گل بود . این بازیکن که ملیتی هلندی-ترک دارد ، برای تیم ملی ترکیه نیز ۲۳ بازی انجام داده است که حاصل آن ۱ گل ملی است.

اما بهترین عملکرد اوزیاکوپ ، در فصل اخیر به ثبت رسید . جایی که ۹ گل زد و ۷ پاس گل داد تا کمک بزرگی به بشیکتاش در راهش برای قهرمانی کرده باشد .

گزارش ها حاکی از آن است که مورینیو تعریف اوزیاکوپ را از بیلیچ ، سرمربی فعلی وست هم و سابق بشیکتاش شنیده است . آمار اوزیاکوپ وقتی مشخص می شود که بفهمیم او یک هافبک میانی است .

یونایتد ، با سرمربیگری مورینیو که به دنبال تقویت خط هافبک پیش از شروع فصل است ، به بازیکنان زیادی لینک شده است . محتمل ترین گزینه انتقال ، پول پوگبا است . دیلی میل نیز اطلاع داده است که توافق بین یونایتد و یوونتوس با مبلغ ۱۰۰میلیون پوند (۱۳۱ میلیون یورو) انجام شده است .

در حالی که باستین شواین اشتایگر و مروانه فلینی آینده نامعلومی در یونایتد دارند ، اگر این دو بازیکن یونایتد را ترک کنند ، به طور حتم مربی پرتغالی در صدد جذب جایگزینی برای این دو نفر است . اوزیاکوپ گزینه محتملی با مبلغ ۲۰ میلیون یورو به نظر میرسد .

همچنین به گزارش Deportivo Valenciano آرسنال نیز به دنبال بازگرداندن این بازیکن به امارات است . اما به نظر میرسد ونگر پس از جذب ژاکا علاقه ای به جذب هافبک دیگری ندارد .

۰ Comments