جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال تمدید قرارداد تام لورنس

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۲

به گزارش اسکای اسپورتس, منچستریونایتد برای جلوگیری از پیشنهادات احتمالی سوانزی و کاردیف سیتی, آماده است تا قرارداد جدید بهتری به استعداد جوان تیم, تام لورنس ارائه کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن تیم زیر 21 ساله های ولز اخیرا حضور موفقی به طور قرضی در تیم دسته اولی کارلیزلی یونایتد داشته است, او در بازی های اخیر کارلیزلی, نمایش های چشم نوازی داشته است.

عملکرد عالی این بازیکن باعث شده تا باشگاه ولزی کاردیف که در لیگ برتر حضور دارد برای خرید دائمی این بازیکن 19 ساله و جداکردن او از الدترافورد دست به کار شود.

قرارداد کنونی لورنس با شیاطین سرخ در پایان فصل به اتمام می رسد و دیوید مویز نمی خواهد این ستاره جوان تیمش را به هیچ و پوچ ازدست بدهد.

کارلیزلی امیدوار است لورنس تا پایان فصل در این تیم بماند, اما بدون تمدید قرارداد این بازیکن با منچستریونایتد به نظر می رسد احتمال رخ دادن این مسئله زیاد نمی باشد.

.

.

لورنس اوایل هفته جاری در مصاحبه ای گفت: هنگامی که مدت این قرارداد قرضی به اتمام برسد, خوب خواهد بود اگر من اینجا بمانم, اما من با همه صحبت خواهم کرد تا ببینم چه انتخابی بهترین انتخاب می باشد.

“من اطلاع زیادی از این مسئله ندارم, زیرا من تنها بر روی بازی ها تمرکز می کنم. من واقعا در تیم جا افتاده ام و همه بازیکنان, بچه های خوبی هستند و من از بودن در اینجا لذت می برم.”

“هدف اصلی من کسب تجربه در کارلیزلی می باشد, حضور در بازی ها و عادت کردن به بازی در لیگ. من می خواهم تا زمانی که اینجا هستم, تا جایی که می توانم در بازی های زیادی بازی کنم.”

.

.

“باشگاه منچستریونایتد به من گقت که آمدن به اینجا تجربه عالی خواهد بود و بدست آوردن این فرصت برای اینکه بتوانم بازی کنم, امتیازی برای من محسوب می شد.”

در صورتی که منچستریونایتد لورنس را ازدست بدهد, شاید در آینده حسرت ازدست دادن این بازیکن را بکشد زیرا تام محصول آکادمی باشگاه می باشد و اکنون زیر 21 سال سن دارد.

۰ Comments