جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال تمدید قرارداد عدنان یانوزای

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۲

بر طبق گزارشات رسیده, ستاره جوان و آینده دار یونایتد, عدنان یانوزای, در آستانه امضای قراردادی جدید با یونایتد است که این بازیکن بلژیکی را تا سال 2018 در الدترافورد ماندگار خواهد کرد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از نمایش تاثیرگذار عدنان یانوزای در تور پیش فصل تیم, باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قراردادی 5 ساله با این ستاره جوان بلژیکی به امضا برساند.

قرارداد فعلی این بازیکن 18 ساله در پایان فصل جاری به اتمام می رسد, و باشگاه های بزرگ اروپایی زیادی تمایل خود برای امضای قرارداد با این بازیکن را نشان داده اند.

اما برطبق گزارشات رسیده, یونایتد در آستانه امضای قراردادی جدید با این بازیکن می باشد که این ستاره جوان را تا سال 2018 در منچستر نگه خواهد داشت.

این بازیکن بلژیکی در هفته آخر رقابت های لیگ برتر در فصل گذشته, در لیست 18 نفره تیم منچستریونایتد در بازی برابر وست بروم ویچ قرار داشت و چندی قبل در بازی جام اتحادیه برابر ویگان توانست فرصت بازی برای یونایتد را پیدا کند.

به نظر می رسد, سرنوشت این بازیکن در آینده نزدیک در باشگاه دیگری رقم بخورد, زیرا یونایتد تمایل دارد تا این بازیکن جوان را به باشگاهی قرض بدهد تا بتواند تجربه کسب کند.

حتی احتمال می رود نیک پاول نیز قرض داده شود, اوون کویل در زمانی که مربی بولتون بود, تلاش می کرد این بازیکن را از کرو آلکساندرا به خدمت بگیرد, اکنون نیز که مربی ویگان اتلتیک می باسد, قصد دارد به طور موقت این هافبک جوان را در تیمش ببیند.

 

۰ Comments