جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال تمدید قرارداد وین رونی

by | شهریور , ۱۷ , ۱۳۹۲

گزارش شده است باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد وین رونی را برای مدت طولانی تمدید کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تلگراف مدعی شده است که به وین رونی قرارداد جدیدی پیشنهاد خواهد شد تا برای مدت طولانی در الدترافورد بماند, شاید تا زمانی که او اعلام بازنشستگی کند. قرارداد کنونی رونی در سال 2015 به اتمام می رسد, زمانی که او 30 سالش شده باشد, اما باشگاه تمایل دارد تا این بازیکن تیم ملی انگلستان را بیشتر از این مدت در اختیار داشته باشد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که در طول تابستان مکررا خبرهایی از جدایی رونی از باشگاه منچستریونایتد شنیده می شد و باشگاه هایی همچون چلسی و پاریسن ژرمن به دنبال امضای قرارداد با او بودند. ین شایعات پس از جدایی سرآلکس فرگوسن شدت گرفت و تا پایان مهلت نقل و انتقالات نیز ادامه داشت.

آخرین باری که رونی قرارداد خود را با یونایتد تمدید کرده بود پس از به وقوع پیوستن همچین شرایطی بود. در سال 2010 نیز خبرهایی از جدایی این بازیکن منتشر می شد اما در نهایت او در همان سال قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کرد و در مصاحبه ای نیز گفت که تصمیم به جدا شدن از یونایتد اشتباه بوده است و دیگر چنین تصمیمی نخواهد گرفت.

در صورتی که وین رونی قرارداد خود را با باشگاه منچستریونایتد تمدید کند, به احتمال زیاد می تواند رکورد برترین گلزن باشگاه را که اکنون در اختیار سر بابی چارلتون می باشد, از آن خود کند.

باشگاه منچستریونایتد جند روز پیش قرارداد لویز نانی وینگر پرتغالی تیم را به مدت 5 سال دیگر تمدید کرد. به نظر می رسد قرارداد جدیدی نیز که یونایتد قصد دارد به رونی پیشنهاد دهد, 5 ساله می باشد.

۰ Comments