جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال جوان المانی

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سایت گل مدعی شد دو باشگاه دورتموند و منچستریونایتد همچنان منتظر تصمیم گیری مدافع جوان فرایبورگ می باشند .ماتیاس گینتر 22 ساله با بازی های خوبش به جز این دو تیم مشتریانی همچون ارسنال و ولیورپول دارد.

حدود یک ماه پیش بود که بیلد المان اعلام کرد پیشنهاد 10 میلیون یورویی دورتموند توسط فرایبورگ رد شده است اما گویا یورگن کلوپ می خواهد با قیمت بالاتری او را به وستفالن ببرد.یونایتد در فصل اینده حتما باید مدافع میانی خریداری کند چرا که با خروج ویدیچ و فردیناند ضعف در میانه ی خط دفاع یونایتد بیشتر از همیشه شده است.

گل مدعی شد ون خال و ارسن ونگر برای جذب این مدافع اقدام خواهند کرد چرا که با 20 سال سن یکی از برترین استعدادهای دنیا در میانه ی دفاع می باشد.

با توجه به رد کردن پیشنهاد دورتموند به نظر می اید یونایتد باید پیشنهادی بالاتر از 10 میلیون یورو برای او ارائه دهد و با توجه به بودجه ی خوب یونایتد شاید ون خال پیشنهادی دو برابر نسبت به دورتموند ارائه دهد تا بدون هیچ شکی او را به خدمت بگیرد.

کینتر بازیکن قدرتی می باشد و کاملا شرایط بازی در جزیره دارد و از ان مهم تر چند پسته بودن او می باشد.

او در این فصل 39 بازی برای فرایبورگ انجام داد و نمره 7.7 از 10 را از مجله کیکر دریافت کرد.او 11 بازی از 39 بازی را به عنوان هافبک میانی بازی کرد و جالب است بدانید در همان 11 بازی 3 گل به ثمر رساند و نشان داد برای خط هافبک هم می توان روی او حساب کرد.

ایا شما با خرید ماتیاس گینتر موافقید؟

۰ Comments