جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال خرید ستاره 50 میلیون پوندی

by | آذر , ۳ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر باید تیم خود را در مهلت نقل و انتقالات زمستانی تقویت کند. یکی از گزینه های محتمل برای یونایتد اور بانگاه بازیکن آرژانتینی والنسیا می باشد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گزینه های متفاوتی در آستانه شروع مهلت نقل و انتقالات زمستانی با یونایتد لینک می شوند. یکی از این نام ها اور بانگا ستاره والنسیا می باشد. پس از خرید فلاینی در تابستان و اکنون مصدومیت کریک, یونایتد هنوز به بازیکنی باتجربه در خط هافبک خود نیاز دارد.

بر طبق گزارشات رسیده, منچستریونایتد قصد دارد با فعال سازی بند آزاد سازی قرارداد اور بانگا این بازیکن را با 50 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

رئیس شیاطین سرخ قبلا در زمان حضورش در اورتون برای خرید این بازیکن تلاش کرده بود اما با شکست مواجه شد. او همیشه یکی از طرفداران این ستاره آرژانتینی بوده است.

مویز در گذشته درباره بانگا گفته است: او توانایی خوبی دارد و کمی از خیلی جهات شبیه به مایکل آرتتا می باشد که می تواند توپ را پس بگیرد و پاس دهد.

به دلیل اینکه والنسیا نتوانسته است به جمع تیم های برتر اروپایی راه یابد, یونایتد می تواند از این بازیکن در مراحل حذفی لیگ قهرمانان نیز استفاده کند, به همین خاطر احتمال خرید او در ژانویه زیاد است.

او یکی از مهمترین بازیکنان مستایا می باشد اما این باشگاه اسپانیایی در شرایط مالی خوبی قرار ندارد و شاید در پنجره نقل و انتقالات بعدی آن مجبور شوند این بازیکن را به قیمت 20 میلیون پوند بفروشند.

یونایتد تنها باشگاهی نیست که به خرید بانگا علاقه مند است. آرسنال, تاتنهام و یونتووس نیز برای خرید بانگا رقابت می کنند. به همین خاطر یونایتد برای خرید این ستاره آرژانتینی باید سریعتر عمل کند.

به نظر شما بانگاه گزینه مناسبی برای خط هافبک یونایتد محسوب می شود؟

۰ Comments