جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال دو بازیکن دیگر اورتون

by | مهر , ۵ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد در ماه ژانویه در فرصت نقل و انتقالات زمستانی برای خرید دو بازیکن اورتون دست به کار شود. گفته می شود شیاطین سرخ پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای خرید راس بارکلی و لیتون بینز آماده می کنند.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – آخرین گزارش ها از انگلستان خبر می دهد که باشگاه منچستریونایتد آماده است تا پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای دو بازیکن اورتون, لیتون بینز و راس بارکلی ارائه کند. منچستریونایتد در تابستان نیز با انتقال بینز و فلاینی لینک شده بود اما در نهایت توانست در آخرین روز نقل و انتقالات تنها ماروان فلاینی را به خدمت بگیرد.

شیاطین سرخ قصد ندارند از خرید این مدافع چپ انگلیسی دست بکشند. این بار به همراه بینز, آنها استعداد نوظهور باشگاه اورتون راس براکلی را نیز زیر نظر دارند. بارکلی در آغاز فصل جاری در چند بازی عملکرد چشمگیری در خط هافبک تافی ها به نمایش گذاشته است.

سرمربی شیاطین سرخ همان کسی است که برای اولین بار در زمانی که هدایت اورتون را برعهده داشت به بارکلی فرصت بازی در ترکیب تافی ها را داد. باشگاه یونایتد معتقد است که مویز می تواند به آسانی این بازیکن را متقاعد به انتقال به شیاطین سرخ کند و ملحق شدن به مربی سابق خود در الدترافورد کند.

اما بارکلی به طور واضح عنوان کرده است که او از بودن در اورتون خوشحال است و به فکر جدایی از این باشگاه مرسی سایدی نیست.

او در محصاحبه اخیرش گفت: من جوان هستم. من احساس می کنم که دوست دارم هر بازی به میدان روم و برای من انجام بازی های بیشتر بهتر است. شروع خوبی برای فصل جاری بود اما من امیدوارم با جلو رفتن فصل, عملکرد من بهتر شود.

چلسی و منچسترسیتی نیز به دنبال خرید این هافبک جوان اورتون هستند. او تا تابستان سال 2016 با اورتون قرارداد دارد.

۰ Comments