جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال مدافع 13 میلیون یورویی گالاتاسرای

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

طبق گزارش روزنامه ترکیه ای میلیت, منچستریونایتد در کنار باشگاه هایی همچون ناپولی علاقه مند به خرید مدافع جوان 13 میلیون یورویی گالاتاسرای می باشند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نمانیا ویدیچ در بازی برابر آرسنال عملکرد خوبی به نمایش گذاشت, اگرچه عملکرد او آنچنان شناور نبود. این مدافع صربستانی در بازی های اخیر شیاطین سرخ عملکردهای پرفراز و نشیبی داشته است و از زمانی هم که با آن مصدومیت وحشتناک زانو مواجه شد, زمزمه هایی درباره جدایی او شنیده می شد.

علی رغم برخی ادعاها در انگلستان که ویدیچ قرارداد جدیدی امضا نکرده است, مدیر برنامه های او اصرار دارد که این اتفاق افتاده است. به نظر می رسید باشگاه منچستریونایتد تنها خواهان عقد قراردادی یک ساله با این بازیکن بوده است و او در غیر این صورت می تواند در باشگاهی دیگر مدت طولانی تری بازی کند, گفته می شود اینترمیلان قراردادی به ویدیچ پیشنهاد کرده است که سه ساله می باشد.

همه این اخبار باعث می شود تا یونایتد به دنبال مدافع وسط جدیدی برای تیم باشد و شاید به احتمال زیاد بیشتر از یک مدافع وسط زیرا ریو فردیناند نیز احتمالا در پایان فصل جاری بازنشسته شود و فیل جونز و جانی اوانز به نظر می رسد زیاد در قلب دفاع قابل اطمینان نیستند. اگر دیوید مویز می خواهد تیم قوی بسیازد, نیاز دارد که دفاع مستحکم و باثباتی داشته باشد و به همین دلیل نمی تواند با تکیه بر بازیکنانی که اکثر مصدوم می شوند به این مهم دست یابد.

در ترکیه روزنامه ها تاکید می کنند که منچستریونایتد علاقه مند به خرید سمیح کایا می باشد, مدافع وسط جوانی که برای گالاتاسرای بازی می کند و سابقه بازی در تیم ملی ترکیه را نیز دارد. این مدافع 22 ساله تجربه عالی دارد و تنها مصدومیت بزرگی که داشته است برمی گردد به 5 سال قبل که اکنون به طور کامل از آن مصدومیت بهبود یافته است.

روزنامه ملییت یکی از چندین مقاله هایی که درباره علاقه منچستریونایتد به این بازیکن می باشد را چاپ کرده است و همچنین این ادعا را داشته است که ناپولی نیز خواهان امضا قرارداد با این بازیکن می باشد. گفته می شود گالاتاسرای 13 میلیون یورو برای این مدافع که قرارداد کنونی او ژوئن 2016 به پایان می رسد, می خواهد.

کایا احتمالا یکی از چندین مدافع وسطی است که منچستریونایتد به دنبال امضا قرارداد با او در تابستان شلوغ آینده خواهد بود.

۰ Comments