جایگزین مسیر

یونایتد در آستانه از دست دادن وینگر جوان به تیم رقیب

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

به نقل از ESPN باشگاه چلسی نیز همانند منچستریونایتد علاقه مند به جذب وینگر جوان مکزیکی, یورگن دام می باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این جوان مکزیکی 21 ساله به مدت دو هفته به طور آزمایشی در منچستریونایتد حضور داشته است و پس از درخشش در این دوره با انتقال دائم به الدترافورد لینک شده بود. او این دوره را همانند رویایی مورد خطاب قرار داده است که تا پایان عمرش از یاد نخواهد برد.

با این حال, مدیر باشگاه پاچوکا, آندرس فازی مدعی شده است که مقامات چلسی احتمالا برای ادامه مذاکرات بر سر انتقال این پسر هفته جاری به مکزیک سفر خواهند کرد.

فازی به مدیو تیمپو گفت:

بله, این باشگاه قصد جذب او را دارد, اما ما باید ببینیم که آنها تا چه اندازه در این باره مصمم هستند.

در اصل ما برنامه ورزشی برای یورگن داریم و امیدواریم او در باشگاه بماند, اما اگر پیشنهادی از خارج از مکزیک بیاید, ما باید آن را مدنظر بگیریم و اگر جدی باشد, باید به آن پیشنهاد پاسخ بدهیم. در 48 ساعت آینده ما اخبار جدیدتری خواهیم داشت.

چلسی باشگاهی است که به خرید او تمایل نشان داده است, اما ما باید بدانیم که علاقه آنها تا چه حد است, ما نمی توانیم به خودی خود در این مسئله پیش برویم, باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. زمانی که نوبت پاسخ ما برسد, برای ما پروژه ورزشی باشگاه اهمیت دارد. ما می خواهیم که او در اینجا بماند و خواهیم دید که باشگاه چلسی چقدر به جذب او علاقه دارد.

تصور بر این است که آنها چهارشنبه برای مذاکرات با ما وارد مکزیک شده اند.

گزارش شده بود که یونایتد نیز قصد داشت با 500 هزار پوند این ستاره جوان را به خدمت بگیرد, اما پاچوکا برای انتقال او 2 میلیون پوند درخواست کرده است. اینکه دام علی رغم تجربه حضور در یونایتد, باشگاه چلسی را انتخاب کند, تصمیم عجیبی خواهد بود.

دام در زمان حضور آزمایشی در یونایتد طی مصاحبه ای گفته بود:

این اتفاق همانند رویا بود و واقعا تجربه بی نظیری بود که من همواره در تمام طول عمرم فراموش نخواهم کرد.

فوق العاده است که تیم بزرگی همچون منچستریونایتد به جذب من علاقه مند است و این تجربه ای است که تنها یکبار در طول زندگی یک فرد رخ می دهد و من از این فرصت استفاده کردم تا کیفیت بازی خودم را نشان بدهم.

بدون شک انتقال به چلسی برای این بازیکن جوان عالی خواهد بود, تا مدت ها او به باشگاه های زیادی قرض داده خواهد شد و هیچ فرصت بازی در تیم اصلی چلسی بدست نخواهد آورد.

۰ Comments